Jump to content

Recommended Posts

Hej, jeg er igen gået i gang med at bruge PrestaShop, og er ved at opsætte en butik på profillys.dk og er i den forbindelse løbet ind i 3 ting, som jeg håber at kunne få hjælp til.

Håber det er ok, at jeg stiller 3 spørgsmål i samme topic:

 

1:

Hvordan kan det være, at der ud for en vare står "På lager", selv om jeg har angivet under Katalog>Varer at den først er tilgængelig 1. november?
Under tilgængelighedspræferencer har jeg indstillet til "Tillad ordrer", men burde PrestaShop ikke, når nu jeg har indstillet tilgængeligheden til 1. november, i det mindste skrive "Ikke på lager" ud for varen?
 
2:
Jeg bruger Stripe som betalingsmodul, og vil gerne føje 2 pct. til den endelige pris, kunden betaler. Jeg kan ikke finde ud af hvor jeg gør det. Jeg har kigget under Betalingsmoduler>Stripe, og under Prissætning for varerne.
 
3:
Jeg vil gerne, når kunden går i gang med betalingsprocessen, at Salgsbetingelserne bliver vist på en side, og at man derefter klikker sig videre. Hvordan gør jeg det?
Lige nu skal kunden blot sætte kryds i, at man har læst Salgsbetingelserne og de kan også klikke på et link med teksten - men jeg vil gerne, at Salgsbetingelsserne bliver en del af processen.
 
Tak for jeres hjælp,
Carsten.
Edited by carstenriisjensen (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...