Jump to content

meerdere producten -> meerdere facturen


Duikert

Recommended Posts

Ik gebruik PS 1.6.1.16
Als een klant meerdere producten bestelt, kan er wel in 1x afgerekend worden (via Ideal, Mollie) maar worden er door de BO ook meerdere facturen opgemaakt.

 

Ik heb al lopen zoeken maar kan niet vinden waar dit gewijzigd kan worden.

Iemand een idee?

Link to comment
Share on other sites

Het kan voorraad gerelateerd zijn. Gebruik je geavanceerd voorraadbeheer of hebt u producten niet beschikbaar om direct te verzenden?

 

It can be stock related. Do you use advanced stock management or have some products not available to immediately ship?

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er vanaf gestapt.

Ik meen me te herinneren dat het met de vervoerders te maken had die ik aan de magazijnen gekoppeld had.

 

Ik heb een eigen magazijn en een paar dropshipping leveranciers die gebruik maken van andere vervoerders.

Als een klant dan bijvoorbeeld product x uit mijn magazijn bestelde (gekoppeld aan PostNL) en product y uit een ander magazijn (gekoppeld aan DPD) dan kreeg ik twee facturen bij 1 order.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ik heb uit PS alle artikelen nu aan één magazijn gekoppeld. Zowel in de voorraad als in de productenopties. Toch kan ik het, naar mijn idee geheel lege, magazijn niet verwijderen. De melding blijft komen dat er nog producten in zitten. Iets dat echt niet het geval is..
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...