Jump to content

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Beste medegebruikers,

ik loop tegen hetzelfde probleem aan.:( Is dat minified iets van de laatste versie of zo? De andere winkels waren nog wel eenvoudig via het css-bestand aan te passen.

Nu maak ik gebruik van de module 'Advanced theme configurator', maar het gaat niet helemaal zoals het zou moeten. Bepaalde dingen zijn gewoon niet aan te passen. Plus heb gemerkt dat de module voor een tragere website zorgt...:wacko:

Is er toch nog een manier om het css-bestand handmatig aan te passen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Gr.

Link to comment
Share on other sites

Die module werkt alleen met het standaard thema. Het trager werken kan ook een combi zijn van zaken. Kan me namelijk niet voorstellen dat alleen wat css voor echt merkbare vertraging zorgt.

Meestal heb je bij een thema wat voldoet aan je verwachtingen ook een makkelijke manier om css aan te passen. Wellicht dat voor jou dat ook beter werkt zonder dat je echt moet gaan graven in een doolhof aan bestanden.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nee, ik in eerste instantie ook niet, maar Google ziet het als een omleiding (van de css). Zie screenshot.

Is het niet meer mogelijk om theme.css aan te passen gewoon in het bestand zelf? Heb een aantal tutorials gelezen waarin termen als 'webpack', 'node.js' en bepaalde commando's voorbij kwamen. Is dit om het theme.css bestand weer bewerkbaar te maken?

Als er iemand is die het stap-voor-stap zou kunnen uitleggen, ben ik daar heel erg mee geholpen. Je kunt door het css-bestand aan te passen alles veel meer naar eigen hand zetten dan met die module. Ik zou dolgraag het theme.css bestand weer willen kunnen aanpassen!

Dankjulliewel!

Schermafbeelding 2017-12-19 om 10.18.06.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...