Jump to content

Prestashop 1.7.2.1 Twoje Konto Linki, Wyłączenie opisu Kategorii


papago14@wp.pl

Recommended Posts

Witam serdecznie

 

Proszę o poradę ponieważ od kilku dni nie mogę rozwiązać problemu, jestem laikiem dopiero miesiąc czasu testuje prestę.

 

1. Jak zmienić Linki w bloku Twoje Konto wyświetlanego w stopce chodzi mi głównie o usunięcie linku
Moje Pokwitowania - Korekty Płatności. ?
 

Jak wyłączyć Moje Pokwitowania - Korekty Płatności w panelu klienta aby nie widział tej pozycji ?

 

2. Jak wyłączyć zdjęcie i opis do kategorii i podkategorii?

 

3. W jaki sposób rozwinąć kategorię w lewym bocznym pasku tak aby rozwinięta była tylko główna kategoria i jej pierwsze       podkategorie ?

 

4. Jak zatwierdzimy zwrot towaru klienta i można wydrukować formularz zwrotu to na formularzu pojawia się treść która nie jest zgodna z polskim prawem, jak i gdzie tą treść można edytować w tłumaczeniach tego nie znalazłem.

"Jeśli nie są spełnione następujące warunki, zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjęcia przesyłki i/lub zwrotu pieniędzy: Prosimy o podanie tego numeru zwrotu na twoim opakowaniu zwrotnym: 1 Wszystkie produkty muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu, nieużywanym stanie i bez uszkodzeń. Prosimy wydrukować ten dokument i umieścić go w paczce. Paczka powinna zostać wysłana na poniższy adres:"

 

5. Najbardziej banalne chyba pytanie, w jaki sposób dodać blok po lewej stronie strony tuż pod kategoriami ?

 

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
 

Link to comment
Share on other sites

Witam, zapoznaj się z regulaminem forum https://www.prestashop.com/forums/topic/257855-regulamin-forum-prestashop/

 

Szczególnie z zapisem

 

1 temat = 1 zagadnienie lub 1 pytanie

- Jeżeli masz więcej pytań, otwórz więcej nowych tematów!

- Nie zadawaj pytania w wątku, który zajmuje się innym tematem. Otwórz nowy wątek, nie ma w tym nic złego.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment