Jump to content
  • 0

Formularz i subskrypcja - opcja zaznacz


Kabatus

Question

Witam, nie znam się na php ani na js aby napisać to samemu, potrzebuje coś takiego, że aby wysłać wiadomość z formularza lub dodać e-mail do subskrypcji należy zaznaczyć, że akceptuje regulamin pomoże mi ktoś, jak się nie zaznaczy to wyskakuje komunikat i nie da się ani subskrybować ani napisać wiadomości. Bardzo proszę o skrypt i opis gdzie go wrzucić, jesteście moją ostatnią deską ratunku :D

Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Konkretnie który przepis tak mówi? Staram się być na bieżąco z przepisami i nie spotkałem się jeszcze z taką interpretacją aby był wymagany jakikolwiek chceckbox z zgodą na regulamin. Zapis do newslettera powinien być dobrowolny więc jeśli ktoś wpisuje email i klika zapisz robi to dobrowolnie, natomiast w sytuacji gdy sam nie podaje tego emaila tylko jest on zaciągany z innego miejsca jak w przypadku rejestracji w sklepie checkbox zapisu powinien być domyślnie odznaczony, identycznie jest w formularzu kontaktowym jeśli ktoś go wypełnia samodzielnie to dobrowolnie przekazuje nam dane w nim uzupełnione.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

To Ci napisze że adres email nie jest jednoznacznie uznany w Polskim prawie za Dane osobowe, jest tylko i wyłącznie w sytuacji gdy pozwala on ustalić prawdziwe dane osobowe osoby która się nim posługuje.

 

Nawet jeśli uznajesz odgórnie że jesteś w stanie zidentyfikować wszystkie osoby po adresie email to wcale i w ogóle nie powinno być akceptacji regulaminu, co najwyżej powinna być zgoda na przetwarzanie danych osobowych a to spora różnica. Jeśli Twoja firma prawnicza nie wie o tym to ją po prostu zmień.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in