Jump to content

Thema in andere taal weergeven


Recommended Posts

Hoi!

 

Standaard alles ingesteld in het Nederlands.

 

Nu wil ik de vertalingen gaan doen en heb ik daarom het taalblok ook weer in de FO ingesteld zodat men kan kiezen.

Localisatiepakket is gedownload, talen bijgewerkt enz.

 

Echterm het hele thema word opeens heel anders weergeven, ook uitgeschakelde modules.

De talen (belave nederlands) worden in een zwart blok weergeven, en alleen klikbaar als je er met je muis overheen gaat.

 

Verder dus een hoop vraagtekent, aangezien dit vanuit de server natuurlijk neit is ingesteld omdat deze modules uitgeschakeld zijn of anders zijn ingesteld.

 

Wie kan me vertellen hoe dit kan?

En wat kan ik hier aan doen?

 

ik draai op ps 1.6.1.8.

fotos bijgevoegd van bv de duitse weergave.

 

dank!

post-1334076-0-48640600-1502569307_thumb.jpg

post-1334076-0-08333600-1502569316_thumb.jpg

post-1334076-0-85263200-1502569320_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Alle banners, menu's etc. moet je bij een andere taal apart instellen. Daar zet een thema normaal de standaard weergave neer zoals die default wordt meegeleverd. Bij een zelfgemaakt thema zal dat nog iets anders werken en nog wat meer werk zijn. Het is dus niet zo dat je met een taalpakket installeren klaar bent met een andere taal. In feite kan je qua layout bijna helemaal alles vanaf 0 opnieuw opbouwen.

 

Het is dus aan te raden per taal te starten en eerst alles klaar te maken. Je zal bv zien dat als je een banner maakt in nl, je die ook voor en moet uploaden. Des te meer talen, des te meer werk krijg je bij het aanpassen van zelfs een simpele slider.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...