Jump to content

hulp bij aanpassen content presta shop


Recommended Posts

Wie kan mij informatie geven om bij de content van pagina's in prestashop te komen. Ik wil content toevoegen. Menu aanpassen linkjes toevoegen en verwijderen en buttons vertalen. Waar kan ik op pagina's beelden toevoegen of weghalen?

Ik kom er niet uit waar ik pagina's kan vinden in prestashop los van de product pagina's.

Er is geen ftp server oid ik kom alleen de back office.

Hopelijk kan iemand mij helpen met de juiste informatie.

alvast bedankt

Link to comment
Share on other sites

Goedemiddag,

 

Welkom op het forum!

 

Wat je noemt zijn basisbeginselen van Prestashop die je jezelf moet aanleren via de gebruiksaanwijzing, en evt. via tutorial filmpjes. Ik raad je aan daar eerst eens mee te beginnen. Loop je dan vast met bv wat zaken zijn er genoeg mensen die je een zetje in de goed richting geven.

 

Link naar de gebruikershandleiding: http://doc.prestashop.com/display/PS16/Gebruikershandleiding

Link naar een serie tutorials op youtube: 

Deze heeft een hele serie opgebouwd die je stap voor stap begeleid. Is wel uitgaande van versie 1.6

 

De losse pagina's maak je overigens in instellingen>cms

 

Ftp zal je in veel gevallen niet nodig zijn, maar uiteindelijk ontkom je er niet aan om hier ook toegang tot te moeten hebben. Bij ieder webhostingpakket hoort automatisch ook toegang tot ftp. Geeft je hoster dat niet, dan zou ik heel snel een andere zoeken :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...