Jump to content

[Løst] Hjælp til billeder


Recommended Posts

Hej

 

 

Jeg er RET ny i det her.. som i rigtig meget ny. Så er I forberedt.

 

 

Jeg er igang med at lave min shop. Jeg kunne godt tænke mig, at vide om der findes et modul eller lign, som kan sætte "tilbudsklatter" på billederne, f.eks. tag 2 for 300 kr. etc. Lidt ligesom når jeg lægger en varer op så kommer der en fane henover hvor der står nyhed. 

 

Findes det, eller skal jeg selv redigere billederne og sætte "klatten" på?

 

 

Og er det muligt at få vist de forskellige farver varen er i (sko). I siden af billedet på forsiden, eller kan det først lade sig gøre når der trykkes på varen? 

Alternativt kan jeg jo lægge dem alle ind hver for sig, men tænkte bare at det ville være smart hvis man lige kunne se at der var forskellige farver når man holdt musen henover billedet. 

 

Tak på forhånd :)

Edited by ByMalaika (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Der findes masser af moduler til at lave "tilbudsklatter" - google efter "product stickers prestashop" el. lign.

Jeg bruger selv: http://www.presto-changeo.com/en/prestashop-front-end-modules/108-prestashop-product-stickers-module.html

 

Hvis du uploader flere billeder pr. vare ville det ene billede blive vist som default, medens de andre bliver vist som små billeder ved siden af eller nedenunder.

På default billedet kan du skifte mellem billederne ved at klikke. Ved ikke om det er det du søger?

Du kan også definere et billede pr. variant (farve), så der er mange muligheder.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Der findes masser af moduler til at lave "tilbudsklatter" - google efter "product stickers prestashop" el. lign.

Jeg bruger selv: http://www.presto-changeo.com/en/prestashop-front-end-modules/108-prestashop-product-stickers-module.html

 

Hvis du uploader flere billeder pr. vare ville det ene billede blive vist som default, medens de andre bliver vist som små billeder ved siden af eller nedenunder.

På default billedet kan du skifte mellem billederne ved at klikke. Ved ikke om det er det du søger?

Du kan også definere et billede pr. variant (farve), så der er mange muligheder.

Det er perfekt. Tak for hjælpen. 

 

Det jeg mener er, at der på billedet som er default, skulle være små images af de andre farver. Så det altså også vil være vist på forsiden.  

 

Her har jeg lagt 2 farver op, men det viser den først når jeg kommer ind på selve varen. som screen dumpet er af.. på forsiden kan man ikke se at der er flere farver vedhæftet screendump af forsiden.

 

 

post-1372554-0-76886800-1502366641_thumb.png

post-1372554-0-59814700-1502366653_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Ofte har de købte themes en lidt anderledes visning af billeder, så man eksepelvis også kan se varianterne i modulerne på forsiden (her vises typisk Fremhævede varer, nyheder og tilbud). Prøv at tjekke themes på templatemonster.com

Tak for dit svar

 

Det her er et theme jeg har købt. Men kan da være at jeg bare har været for hurtig på aftrækkeren. :) 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...