Jump to content

Problémy s novým shopem


krystufekrobin

Recommended Posts

Dobrý den,
jsem tady úplný nováček. Dělám pro jednu známou eshop - přejdeme z aplikace xt:commerce veyton 4 na prestashop. Ps mi přijde prakticky ve všem lepší. Víceméně už všechno funguje jak má, chybí ještě pár výrobků a textů na překlad. Jinak je to hotový.
Zjistil jsem ale, že pokud si člověk vybere osobní odběr a pak platbu přes modul cop tak to hodí po potrvzení objednávky následující chybu: Pokus o napadení (OrderHistory -> id_order_state is empty)
Bohužel nejsem žádný programátor a nerozumím tomu v čem je problém. Už tady čtu dlouho a vlastně vždycky jsem tu zatím našel řešení. Ani v hledání jsem nenašel tu chybu, kterou já mám. Podobnou, ale ne stejnou. Může někdo poradit? Byl bych velmi rád za každou konstruktivní odpověď.
Ještě jedná věc která vadí je PDF, čj funguje krásně - bohužel bych ale potřeboval vypnout všechny údaje o DPH - nýbrž se jedná o neplátce DPH. Datum splatnosti a spol. by taky bylo moc fajn. Použil jsem na to jeden vzor který je tady na foru, ale bohužel mi dělal pak problémy ve faktuře - když si někdo objednál jeden kus, zobrazilo se na faktuře počet který je na skladě, takže jsem to vrátil do původního.

Používám ps Version 1.3.1.1 a cop 1.2.1.1 a také ship2pay.

Předem moc díky za odpovědi.
icq: 481897652

Jsem s pozdravem
Kryštof

Link to comment
Share on other sites

Děkuji za rychlou odpověď.
V con. souboru mám tohle: define(’PS_OS_COP‘, 12); i přesto to bohužel ne a nejít.

Za druhou radu taky díky. Už jsem to měl takhe nastavený, problém ale je, že se zobrazuje DPH pořád na faktuře. Je to normální? Popřípadě jde funkce PDF vypnout úplně?

Ještě jednou díky
Kryštof

Link to comment
Share on other sites

Jenže ještě musíš v BO v:

Objednávky - Stavy objednávek -> Přidat stav pro zboží které je připraveno k vyzvednutí

A co se týče faktur, lze je vypnout též v BO v:

Objednávky - Faktury -> Faktury povoleny -> X

Třikrát hledej, než se zeptáš....