Jump to content

Upload af varer fejler


Recommended Posts

Jeg har alvorligt brug for hjælp da jeg ikke kan få mit upload til at fungere. Jeg er ny på DanHost som jo er prestashop og jeg forsøger at uploade varer.

 

Jeg har forsøgt at hente import eksemplet og får den som txt fil som jeg så importerer til en csv fil. Og selv med de få eksempler som ligger i denne eksempel fil fejler upload. 

 

De fejl der står er:

8 fejl 

  1. iPod Nano (ID: 1) kan ikke gemmes
  2. Property Product->name is empty
  3. iPod shuffle (ID: 2) kan ikke gemmes
  4. MacBook Air (ID: 3) kan ikke gemmes
  5. MacBook (ID: 4) kan ikke gemmes
  6. iPod touch (ID: 5) kan ikke gemmes
  7. Belkin Leather Folio for iPod nano - Black / Chocolate (ID: 6) kan ikke gemmes
  8. Shure SE210 Sound-Isolating Earphones for iPod and iPhone (ID: 7) kan ikke gemmes
× Der er 7 advarsler: 
  • Omskriv linket (ID: 1) Blev omskrevet som friendly-url-autogeneration-failed.
  • Omskriv linket (ID: 2) Blev omskrevet som friendly-url-autogeneration-failed.
  • Omskriv linket (ID: 3) Blev omskrevet som friendly-url-autogeneration-failed.
  • Omskriv linket (ID: 4) Blev omskrevet som friendly-url-autogeneration-failed.
  • Omskriv linket (ID: 5) Blev omskrevet som friendly-url-autogeneration-failed.
  • Omskriv linket (ID: 6) Blev omskrevet som friendly-url-autogeneration-failed.
  • Omskriv linket (ID: 7) Blev omskrevet som friendly-url-autogeneration-failed.

Er der nogen som ved hvad det er som går galt og kan hjælpe?

 

Vh. Thomas

Triathlonshop.dk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...