Jump to content

Levertijd per product weergeven


Recommended Posts

Wie kan mij vertellen hoe ik de desbetreffende levertijd per product op de product pagina kan weergeven ? ( voor een voorbeeld zie screenshot)

 

Dit is zo op deze site (ter illustratie, dus niet van mijzelf ) ingesteld dat bij de kortste levertijd deze bv groen is, bij de middelste levertijd oranje, en bij de langste levertijd rood.

 

Onder producten en "weer te geven tekst wanneer voorradig"heb ik dit al ingesteld, maar het wordt alsnog niet getoond bij het desbetreffende product.

Of kan dit alleen als je ook het aantal items laat weergeven?

 

En hoe kan ik de desbetreffende kleuren instellen?

Dus, snel leverbaar :  groen, gemiddeld :  oranje, lang : rood.

 

Wie kan mij helpen? Bedankt!

post-1334076-0-80002500-1501008925_thumb.png

Edited by loetje88 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

dat ligt aan je thema. groen is overigens standaard op voorraad, oranje is niet op voorraad maar wel te bestellen, en rood is uit voorraad en niet te bestellen. Dat is gewoon een standaard instelling, alleen niet ieder thema werkt daar mee. Om het aanpassen moet je eigenlijk bij je thema ontwikkelaar zijn.

Link to comment
Share on other sites

dat ligt aan je thema. groen is overigens standaard op voorraad, oranje is niet op voorraad maar wel te bestellen, en rood is uit voorraad en niet te bestellen. Dat is gewoon een standaard instelling, alleen niet ieder thema werkt daar mee. Om het aanpassen moet je eigenlijk bij je thema ontwikkelaar zijn.

 

 

Curious, ik gebruik zowel het standaard boots trap thema, als een thema gemaakt met de presta shop theme maker ( eigenlijk dus ook het default thema), en in beide werkt hij niet.

Als ik kijk naar de desbetreffende site, zou ik zeggen dat daar ook het standaard thema gebruikt wordt, alhoewel je dat natuurlijk nooit zeker weet.

 

Gezien je reactie dat het standaard is, zou het (denk ik dan) moeten werken in in ieder geval het default bootstrap, maar helaas werkt hij hier ook niet.

Dat groene wel ( dit geef ik in dmv de tekst bij aantallen), maar hij wordt nergens oranje of rood.

Link to comment
Share on other sites

Hij zou oranje moeten worden als je voorraad op 0 staat en het product wel te bestellen is. Als je voorraad bijhoudt tenminste.

 

Curious, dat is niet helemaal wat ik wil :)

 

Ik wil dat hij oranje wordt bij een langere levertijd, en rood als hij uitverkocht is (en niet te bestellen).

 

Mijn groothandels leveren snel, en ik werk veel op dropship basis, vandaar dat die optie zoals in de screenshots erg handig is.

Link to comment
Share on other sites

Dat had ik wel in de gaten, maar zo werkt het standaard.

 

Maar daar is vast wel een moduuletje voor :) Of misschien dat iemand anders je kan helpen. Post hem anders ook even op het internationale forum met een paar uitgebreide voorbeelden erbij.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...