Jump to content

Vraag over Haak displayFooter


Alwin

Recommended Posts

Beste,

Ben inmiddels een tijdje bezig met het maken van een webshop naast mijn studie, bijna klaar alleen zijn er nog een aantal dingen die ik graag zou willen aanpassen.

post-1092246-0-57420900-1500981076_thumb.jpg

Zoals op de afbeelding te zien is staat winkelinformatie rechts. Wanneer ik de module "Mijn account blok in de voettekst" uitschakel verplaatst de winkelinformatie een stap.

 

post-1092246-0-29939000-1500981082_thumb.jpg

Nu is mijn vraag, hoe krijg ik de winkelinformatie weer in de rechter hoek terwijl het "mijn account" blok weg blijft.

Bij voorbaat dank,

Alwin Seinen

Edited by Alwin (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Dag Alwin,

 

Dit kan alleen door de module aan te passen. Dit doe door de tpl van de module te openen (/thema/jouwthema/modules/blockcontactinfos/blockcontactinfos.tpl)  

Maak daar van:

<section id="block_contact_infos" class="footer-block col-xs-12 col-sm-4">

Naar:

<section id="block_contact_infos" class="footer-block col-xs-12 col-sm-4 pull-right">
Link to comment
Share on other sites

 

Dag Alwin,

 

Dit kan alleen door de module aan te passen. Dit doe door de tpl van de module te openen (/thema/jouwthema/modules/blockcontactinfos/blockcontactinfos.tpl)  

Maak daar van:

<section id="block_contact_infos" class="footer-block col-xs-12 col-sm-4">

Naar:

<section id="block_contact_infos" class="footer-block col-xs-12 col-sm-4 pull-right">

Beste,

 

Allereerst bedankt voor het snelle antwoord. 

Ik heb het in de .tpl aangepast, echter blijft de module nu niet rechts staan. Kan het zijn dat er in de tpl iets staat wat de "pull-right" canceled? 

Ik gebruik het default thema van PrestaShop, kan dit een probleem zijn?

 

Bij voorbaat dank,

 

Alwin Seinen

Link to comment
Share on other sites

Beste,

Ik heb er nog even met een vriend naar gekeken, de .tpl is aangepast via cpanel, echter lukt het niet om dit door te voeren naar het frontoffice van de webwinkel. Heb de cache al geleegd en het thema opnieuw opgeslagen.
Kan het komen door het default thema van prestashop of is er een fout in de instellingen in het backoffice? 
Ik hoor graag van jullie.

 

Bij voorbaat dank,

 

Alwin Seinen

Link to comment
Share on other sites

Dag Alwin,

 

Ik kan me zo gauw niet iets bedenken wat mis kan gaan aan de Prestashop kant. Misschien dat het bestand niet word opgeslagen? Als je het bestand daarna nog eens opent via Cpanel, heeft hij dan nog wel de pull-right of niet?

Heeft Cpanel misschien een andere map op het moment dat SSL ingeschakeld is?

 

Anders zou je het eens kunnen proberen via Filezilla nadat je een FTP-accountje hebt aangemaakt.

 

Hoor het graag van je!

Link to comment
Share on other sites

Beste,

 

Ontzettend bedankt! Na alles nog een keer over te hebben gekeken er achter gekomen dat Cpanel het wel opgeslagen had, alleen niet op de juiste manier. Nu aangepast en het ziet er super uit! Bedankt! 

Een vraag over de prestashop workshop die jullie vermelden op jullie site, wat zouden de kosten van een workshop zijn en waar worden deze gehouden ? 

Met vriendelijke groet,

 

Alwin Seinen

Link to comment
Share on other sites

Dag Alwin,

 

Dat ligt aan de 'moeilijkheid' (of er een developer bij moet zitten) en de tijd die we nodig hebben om jou de instructie te geven. 

 

Als je je telefoonnummer in een prive-bericht stuurt kan ik ervoor zorgen dat je gebeld word door een van ons, dan nemen we dat even door zodat we je een reëel voorstel kunnen doen.

 

Mocht je dat willen zie ik je prive-bericht graag tegemoet :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...