Jump to content

[Løst] Vise priser i kurven inkl. moms.


jakjakjak

Recommended Posts

Hej alle, jeg er ny indenfor Prestashop, har haft netbutik bygget på Joomla/K2 i nogle år men har efter nøje vurdering af de forskellige CMS valgt at Prestashop er den bedste løsning for mig fremover.

 

Har sat en butik op i version 1.7.1.2 og er nu i gang med det store arbejde med tilretning af detaljer og oprettelse af kategorier og varer og er indtil videre meget glad for Prestashop som virker gennemarbejdet og proffesionelt!

 

Jeg har det problem at jeg ikke kan finde en indstilling for om priser skal vises med eller uden moms, dansk moms er sat op og siden henvender sig kun til danske kunder, alligevel kører den efter amerikansk model med priser uden "tax" i hele butikken og så "tax" på tilsidst i checkout forløbet, dette er naturligvis ikke en farbar vej overfor danske privatkunder. 

 

Kan det virkeligt være rigtigt at der ikke er sådan en indstilling i PS17, jeg har set at man kan tilkøbe et modul der viser både prisen med og uden moms, dette vil jeg kunne leve med da jeg også har erhvervskunder en gang imellem, men jeg vil helst undgå for mange 3rd party addons hvis jeg kan og så er der vel heller ikke nogen grund til at købe et modul hvis funktionaliteten findes i PS, og det bare er mig der ikke kan finde den..? ;-)

 

Er der nogen der kan hjælpe mig lidt på vej?

 

På forhånd tak, mvh.

Jakob

 

 

Edited by jakjakjak (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...