Jump to content

Multistore categorieën.


kevinderas

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben bezig met het opzetten van een multistore maar ben op een probleem gestoten.

 

Vroeger voordat de multistore was opgericht kon men de volgorde van de categorieën bepalen.

 

Dit vind ik nu niet meer terug.

 

Wie kan me helpen?

 

Alvast bedankt!! :)

Link to comment
Share on other sites

Dag Dev,

 

Vroeger als je bij categorieën ging kijken had je naast de namen van de categorieën een kruisje staan met pijltjes waarmee je makkelijk een categorie van plaats kon veranderen. Nu zie ik dit niet meer.. ook noet na het selecteren van de winkel boven in het dashboard.

 

Groeten kevin

Link to comment
Share on other sites

Intussen kan ik de categorieën weer verplaatsen maar enkel in in de hoofdshop. In de multishop verplaats ik ik de categorie ook, krijg een melding maar na een refresh staan de categorieën gewoon weer op de oude plaats? :s

 
Met vriendelijke groeten,
Link to comment
Share on other sites

Hallo

 

Als je een categorie verplaats in de 2de store zou je het eens kunnen proberendeze verder naar onder te plaatsen i.p.v alleen een tray.

 

Ik zou je een multistore afraden, los van jou probleem.

Hij werkt dan met 2 shops in een database wat uiteindelijk problemen kan geven. 

 

Groetjes Devi

Link to comment
Share on other sites

Hallo Devi hoe bedoel je de tray??

 

Producten verplaatsen naarvoor of achter werkt wel..

 

We kiezen voor een multistore omdat we indentiek de zelfde shop wilen met enkel een ander logo/webdomein.

Dat we op niet de 2sites telkens nieuwe producten moeten toevoegen..

Link to comment
Share on other sites

Dit is de foutmelding die ik van mijn webhoster doorkreeg :

[Sun Jul 16 11:07:10.164264 2017] [error] [pid 8525] mod_proxy_fcgi.c(745): [client 69.197.177.26:33234] AH01071: Got error 'PHP message: PHP Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /data/sites/web/netwerkproductbe/www/classes/shop/Shop.php on line 337\n'
[Sun Jul 16 11:10:04.052516 2017] [error] [pid 8525] mod_proxy_fcgi.c(745): [client 81.82.195.32:34126] AH01071: Got error 'PHP message: PHP Fatal error: Uncaught --> Smarty: unable to write file /data/sites/web/netwerkproductbe/www/cache/smarty/compile/ed/79/c5/wrt596b2d6c09cdb1_04323871 <-- \n thrown in /data/sites/web/netwerkproductbe/www/tools/smarty/sysplugins/smarty_internal_write_file.php on line 46\n'
[Sun Jul 16 15:09:22.048765 2017] [error] [pid 28121] mod_proxy_fcgi.c(745): [client 81.82.195.32:53745] AH01071: Got error 'PHP message: PHP Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /data/sites/web/netwerkproductbe/www/classes/Category.php on line 208\n'

mvg,

Kevin

Link to comment
Share on other sites

Goedemorgen Kevin

 

Probeer eens over te schakelen naar php 7.0

Aangezien multistore vaak problemen geeft zoals je al aangeeft raad ik het ieder af. Je werkt met 2 shops in een database.

 

Ik heb het vaker meegemaakt en klanten zien stoeien met problemen van een multistore

 

Los van jou problemen zullen er ook echt wel multistores goed werken.

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor je antwoord Devi,

 

Ik heb even een nieuwe categorie aangemaakt en meteen weer verwijdert Daarna was het gewoon weer mogeijk om de categorieen te verplaatsen. Volgens combell wel nog steeds foutmelding.. Ik probeer vanavond te switchen van phpversie.

 

Wat de multistore betreft ga ik eerst nog wat testen.. Afhankelijk wat dit meebrengt koop ik hiervoor een template.. Tot nu toe valt het allemaal wel mee.

 

Groeten kevin

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...