Jump to content

Hoe kan ik de upgrade 1.6.1.15 controleren?


Frits van Leeuwen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Hoe kan ik controleren dat de upgrade van 1.6.1.13 naar 1.6.1.15 goed gegaan is? Ik had gisteren deze gisteren gestart, maar het duurde veel langer dan ik had verwacht. Ik was maar naar bed gegaan. Toen ik wakker werd, stond mijn computer in een stand dat ik kon inloggen op mijn computer.

Prestashop geeft aan dat hij nu versie 1.6.1.15 heeft en alles lijkt wel te werken. Maar ik ben nu niet zeker dat hij de upgrade volledig heeft afgerond.

 

Wie weet hoe ik dat kan zien?

 

Alvast bedankt voor het antwoord.

 

Link to comment
Share on other sites

Beste Frits,

 

Normaliter zie je in de 1-click upgrade page dat de update is afgerond. Echter als je een tijd niet actief bent geweest zal je sessie verlopen zijn en ben je daardoor waarschijnlijk uitgelogd. Als je nu kan inloggen, ziet dat je versie staat op 1.6.1.15 en verder geen problemen ervaart door even te controleren dat je meest cruciale functies werken (inloggen in FO, account aanmaken in FO, bestelling plaatsen in FO, functienaliteiten in BO enz. ) kan je er wel vanuit gaan dat het gelukt is. Verder zou ik zou een update niet meer gaan doen voordat je gaat slapen. Beter dan vroeg in de ochtend dan kan je in de gaten houden wat er gebeurd.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...