Jump to content

Popup toevoegen aan winkelwagen bypassen


Recommended Posts

Op mijn huidige website (prestashop 1.5.6.) heb ik het in het verleden voor elkaar gekregen om de popup toevoegen aan winkelwagen te bypassen. Aangezien mijn klanten heel veel producten bestellen is dat namelijk heel hinderlijk.

Hiervoor heb ik onderstaande link gebruikt.

 

https://www.prestashop.com/forums/topic/447905-modify-default-bootstrap-so-ajax-cart-has-no-cart-popup-on-add-to-cart-and-fly-in-cart-image/?hl=popup

 

Nu wil ik op mijn nieuwe website (prestashop 1.7.1.2) ook deze popup bypassen. 

 

Wie kan mij helpen. Mbv de beschrijving die bij 1.5.6. gaat het niet lukken. Bestanden zijn niet te vinden.

 

Alvast bedankt.

Link to comment
Share on other sites

Op dit punt heb ik nog geen topic voorbij zien komen op het forum, dat zal te maken hebben met de nieuwigheid van 1.7 en het nog wat lastige en best wel buggy gedrag van deze versies.  Het is in ieder geval wel te regelen want er is al een module voor die het wel kan: 

 

https://addons.prestashop.com/en/registration-ordering-process/21844-add-to-cart-fly-effect-hide-popup-and-other-animations.html

 

Nu dus wachtten op iemand die dit gedrag in een mooie tutorial kan omschrijven. Wil je daar niet op wachtten dan is er dus de bovengenoemde addon. Voordeel dat je dus zonder probleem je versies kan upgraden en niet bang hoeft te zijn dat je dan weer opnieuw de code moet herschrijven.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hoi Tukker,

 

Je kunt dit ook gemakkelijk zelf voor elkaar krijgen.

Ga in je FTP naar themes -> 'jouw thema' -> modules -> ps_shoppingcart -> modal.tpl.

 

In dit bestand wordt de pop-up opgemaakt, dus als je deze code verwijderd zal er niks meer verschijnen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...