Jump to content

Bestellingen pagina (admin) layout stuk


Snownova

Recommended Posts

Hoi allen,

 

Sinds ik een webshop naar een andere server heb verhuisd is de layout van de Bestellingen pagina (index.php?controller=AdminOrders) verprutst. Ik heb twee shops gelijktijdig verhuisd, ze staan nu op dezelfde server. De andere webshop heeft dit probleem niet.

 

post-1409659-0-82161900-1498841447_thumb.png

 

post-1409659-0-63046400-1498843472_thumb.png

 

Het lukt mij niet om de oorzaak te achterhalen. Vervelende is namelijk dat ik nergens een relevante foutmelding zie; met error reporting aan zie ik bijv. geen meldingen. Er is echter wel iets aan de hand, het lukt me bijv. ook niet om modules werkend te krijgen die iets met deze pagina doen (zoals verzendetikketten printen) : de modules installeren alsof er niets aan de hand is, maar verschijnen niet op de pagina). Heeft er iemand suggesties?

 

(In de screenshot heb ik wat gegevens over orders enzovoort met rood weggestreept)

Edited by Snownova (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hoi Devi,

 

Bedankt voor de suggestie! Helaas, dat is niet de oplossing. Ik heb (enkele dagen geleden) PHP 5.x geprobeerd, had het nu op 7.1.x draaien en nu net aangepast naar 7.0.x. Maar het probleem blijft bestaan. Overigens is het ook zo dat een andere Prestashop installatie op dezelfde webserver dit probleem niet heeft.

Link to comment
Share on other sites

Hoi Devi,

 

Ik heb via SSH die cache en compile mappen geleegd, de htaccess verwijderd en opnieuw laten genereren door vriendelijke URLs uit & aan te zetten. Maar helaas, probleem is er nog. Met Debug modus aan verschijnen er geen meldingen in de apache foutlog (of op het scherm). Heb voor de zekerheid ook even een andere browser gebruikt om de shop te bekijken, om te voorkomen dat de servercache opgeschoond is maar ik naar lokale cache zit te kijken.

Link to comment
Share on other sites

Hoogstwaarschijnlijk is er iets mis gegaan met de database export - import, of de ftp bestanden

Kan je niet alles nog een keer er opnieuwe opzetten?

 

Wat ook kan zijn is dat er iets in de database alsnog naar staat doorgelinkt naar de oude hosting

 

Groetjes Devi

Link to comment
Share on other sites

Dat eerste (alles opnieuw overzetten) gaat helaas niet lukken: migratie is langer dan enkele dagen (weken) geleden, dus dan gaat er veel te veel verloren (nieuwe/gewijzigde artikelen door de klant, bestellingen, etc)

 

Het vervelende bij dat tweede is dat de domeinnaam meeverhuisd is, dus ik kan niet zoeken op een oude domeinnaam of iets dergelijks.

Link to comment
Share on other sites

Is dat deze optie?

 

post-1409659-0-43952800-1498855125_thumb.png

 

Is dat daarna eenvoudig weer terug te zetten, of moet ik dan een-voor-een alle modules weer aanzetten? Kortom: kan ik dit gewoon JA/NEE omswitchen of moet ik onthouden welke modules nu allemaal actief zijn?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...