Jump to content

Vraag over B2B optie


HAIRWEBSHOP

Recommended Posts

Beste,

 

Voor onze tweede webshop willen wij ons uitsluitend richten op de zakelijke klant. Ik begrijp dat het inschakelen van de optie B2B Prestashop klanten als bedrijven doen beschouwen.

 

Echter, bij het afrekenen, staat er onder de kop "Uw Bedrijfsinformatie" SIRET en APE, maar geen KvK, teven lijkt deze geen verplichte velden te zijn. Hoe los ik dit op?

Bij voorbaat dank.

Link to comment
Share on other sites

Hoi Wallgrind.nl, bedankt voor je snelle reactie op mijn vraag.

 

Ik zie inmiddels dat Prestashop het zelf heeft veranderd naar KvK-nummer, wellicht had het tijd nodig of is de cache geleegd?
Na het opgeven van een KvK, krijg ik de foutmelding "siret is ongeldig." Ik lees dan wel dat je validate.php daarvoor kunt bijwerken, mogelijk de tekst teven vertalen naar Kvk is ongeldig, maar ik weet niet of dit daadwerkelijk de juiste manier is.

 

 

Bedankt!

  1. siret is ongeldig.
Edited by HAIRWEBSHOP (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Het betreft een schone Prestashop installatie zonder aanvullende modules.

 

Naar aanleiding van het niet volledig vertalen naar Nederlands, heb ik de vertaling van onze andere webshop geïmporteerd naar de nieuwe webshop, dit heeft ervoor gezorgd dat de Siret werd vertaald naar KvK-nummer, er is geen module geïnstalleerd tot betrekking met het controleren van de KvK-nummer.

 

We willen dat alleen uitsluitend zakelijke klanten bij onze nieuwe webshop kunnen bestellen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...