Jump to content

kan geen facturen downloaden in de backend


Recommended Posts

Hi Dit is mijn eerste post in jullie forum

ik heb een prestashop 1.6.1.14 lopen en heb sinds kort niet meer de mogelijkheid om in de iadmin de facturen te downloaden,ik krijg deze foutmelding

 

TCPDF ERROR: Some data has already been output to browser, can't send PDF file

de link waar hij hoort te komen is

/iadmin/index.php?controller=AdminPdf&token=b131f0280c1e1c3bf9f429715c9d1ae6&submitAction=generateInvoicePDF&id_order=109

 

wie kan me helpen en eigenlijk ook kan ik tijdelijk via ftp ergens de factuur op de server vinden zodat ik hem wel heb voor in bv de boekhouding of om mee te sturen met een bestelling.

 

alvast bedankt

Link to comment
Share on other sites

Een hele goede fijne morgen

 

Heb je het al eens geprobeerd met een andere browser en of de cache legen van je browser?

ziet er naar uit dat je problemen hebt de output van het genereren van de PDF's

 

Als ook kan je de ff alle cache legen in prestashop en de vriendelijke url aan en uit zetten wat de httacces zal overschrijven

 

Groetjes Devi

Link to comment
Share on other sites

Beste bcwebdesign,

 

Hoogst waarschijnlijk gaat er wat mis in de pdf template van je webshop (Een van de bestanden in de map /pdf/ of /themes/[naam van je thema]/pdf/). Dat kan je nagaan door je PHP error_log na te gaan bij je hosting partij. Vaak kan je daar de regel vinden waar het mis gaat.

 

Het kan ook zijn dat een deel van je code een foutmelding geeft van bijvoorbeeld een extra geïmplementeerde module voordat de pdf gegenereerd wordt. Dat is als het goed is ook terug te vinden is in je error_log.
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...