Jump to content

Accessoires toevoegen lukt soms niet


Recommended Posts

Hallo, ik ben nieuw hier en heb een vraag waarop ik al googelend nog geen antwoord heb kunnen vinden.

 

Ik heb mijn webshop in Prestashop 1.6.1.11 en wat de topictitel al zegt: het lukt niet om bepaalde  producten als accessoire toe te voegen. Wat me daarbij opvalt is dat de producten die ik niet kan toevoegen, in het drop down menu op de pagina Associaties geen nummer ervoor hebben staan. Dat hebben ze overigens wel als ik kijk naar de catalogus. Als ik dus de letters van het als accessoire toe te voegen product intyp dan zie ik de producten zonder nummer ervoor. Als ik ze selecteer dan komt eronder in de lijst alleen de naam van de fabrikant te staan. En opslaan doet hij het vervolgens niet (aan de voorkant in de shop zie je vervolgens dus ook geen producten).

 

Ik zal ergens een fout hebben gemaakt bij het aanmaken van deze fabrikanten en/of producten denk ik, maar ik weet niet waar. (Ik heb de webshop overgenomen van iemand en de fabrikanten/producten waarbij ik dit probleem heb, heb ik zelf aangemaakt. Vreemd genoeg heb ik het probleem bij de derde door mijzelf aangemaakte fabrikant en producten niet.)

 

Is er iemand die dit bekend voorkomt en weet hoe ik het kan oplossen?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Waarschijnlijk moet je de shop eens flink opschonen in de backend en de database

Probeer de vriendelijke urls een aan en uit te zetten en update de shop naar de laatste versie van prestashop nadat je een goede stabiele back up van de shop en database hebt gemaakt 

 

Groetjes Devi

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...