Jump to content

Betaalmodule wordt niet getoond, in debugmodus wel?


Lucif

Recommended Posts

Ik heb Prestashop 1.6.1.13 geïnstalleerd en het werkt allemaal goed.

Ik heb 1 andere module geïnstalleerd, namelijk de one page check out van bestkit (gekocht in de prestashop store).

Werkt ook erg goed.

 

Maar op 1 of andere manier wordt de module van Mollie (https://github.com/mollie/Prestashop/releases) niet getoond op de check out page.

 

Ik heb de volgende dingen geprobeerd:

Bestkit module uitgeschakeld (Mollie wordt niet getoond)

One page checkout van Prestashop in gebruik (Mollie wordt niet getoond)

5 stappen bestelsysteem (Mollie wordt niet getoond)

 

Maar als ik in de Debugmode (instellingen/prestaties) schakel alle overtreffingen uit op JA zet dan wordt Mollie wel getoond.

In zowel de one page check out van Prestashop als het standaard 5 stappen bestelsysteem.

 

Uiteraard werkt de bestkit one page check out module dan niet.

 

Er worden in het logboek geen fouten van Mollie geregistreerd.

 

Waarom werkt het wel als alle overtreffingen zijn uitgeschakeld?

Waar moet ik het probleem dan precies zoeken?

Link to comment
Share on other sites

Beste Lucif,

 

Mollie gebruikt de override functie van PrestaShop om bepaalde standaard functionaliteiten van PrestaShop te overschrijven met hetgeen wat Mollie nodig heeft om te functioneren (In ieder geval een gedeelte om de order te emailen).

 

Waarschijnlijk gebruikt "one page check out van bestkit" ook override om een bepaalde functionaliteit van PrestaShop te overschrijven. Het kan voorkomen dat 2 verschillende modules dezelfde functionaliteit gebruiken om te overschrijven wat dan een conflict als dit kan genereren waardoor je dit anders moet programmeren in de code van een van de modules.

 

Je zou de ontwikkelaar van de "one page check out van bestkit" module kunnen vragen dit op te lossen. Waarschijnlijk kunnen ze dit tegen een vergoeding.

 

Hopelijk heb ik je zo genoeg op weg geholpen.

 

PS: Mocht je er met hun niet uit komen dan zou je ons hiervoor kunnen inschakelen.

Edited by MARK-APP (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Beste Lucif

Zet ff al cache opties uit, vriendelijk url aan en uit en zet smarty cache op forceren.
Je kan anders contact opnemen met de ontwikkelaar die kunnen je meestal binnen 1 dag of de zelfde dag alsnog helpen

 

Mocht je er niet uit komen kan je alsnog mijn contacteren [email protected]

 

https://www.wallgrind.nl

 

Groetjes Devi

Edited by Wallgrind.nl (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ik heb alle cache uitgezet en smarty cache op forceren gezet en de vriendelijke url aan/uit maar helaas was dat niet de oplossing.

 

Ik heb de OPC module gemaild.. nu maar afwachten.

Anders is het jammer van de module, maar iemand inhuren is mij te prijzig.

Link to comment
Share on other sites

Beste Lucif,

 

Aangezien je aangaf dat je"alle overtreffingen uit op JA" had gezet wees dit eigenlijk direct al op mijn uitleg.

 

Mocht het niet lukken met de ontwikkelaar dan kan je misschien een refund aanvragen voor de module en een andere module proberen:

 

https://addons.prestashop.com/nl/search.php?id_category=0&search_query=one+page+checkout

Edited by MARK-APP (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...