Jump to content

Fatal error: require(): Failed opening required '/mounted-storage/home150/sub045/sc80431-OXSB/tekno


e30_dk

Recommended Posts

1.6.1.9

I forbindelse med upgradering via 1-click modulet til 1.6.1.14 sluttede det af med en error og jeg begyndte at rulle tilbage hvorefter jeg fik følgende error.

 

Fatal error: require(): Failed opening required '/mounted-storage/home150/sub045/sc80431-OXSB/teknobiler.net/config/config.inc.php' (include_path='.:/usr/share/php5/') in /mounted-storage/home150/sub045/sc80431-OXSB/teknobiler.net/index.php on line 27

 

 

Hvad gør jeg nu?

Edited by e30_dk (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

HTTP 500 error kan skyldes mange ting. Der er nok noget andet galt - det er umuligt at hjælpe uden at have adgang til filer, database osv. Dvs. ikke umiddelbart en opgave der løses i forum, men kræver at nogen kigger nærmere på din installation og database. Så du må i gang med debugge på din installation eller hyre nogen til at kigge på det. Så vidt jeg husker har du tidligere haft mange forskellige opgraderingsfejl, shops der ikke virker osv. Så der er nok noget helt grundlæggende galt - er min umiddelbare tanke.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...