Jump to content

Ændre teksten i fakturaen?


Målningar

Recommended Posts

Der er rigtig mange der gennem årene som har efterspurgt en noget mere tidssvarende faktura - men lige meget har det hjulpet, og det er der faktisk en særdeles god årsag til - men lad os tage den en anden gang.

 

Jeg vil kraftigt anbefale dig at gøre op med den tilbudte faktura i PS og så købe en af de her 2.

 

Den første er klart den billigste. Du kan komme super langt ved at købe dette modul - og så har de en rigtig fin support. Du har linket her

 

http://buy-addons.com/store/prestashop/module/prestashop-invoice-template-builder-module.html

 

Den anden er i den grad en avanceret sag hvor du kan fremstille fakturaer som ingen andre har - så er det sagt.

Jeg syntes bestem ikke den er dyr, men koster mere end den første. Deres support er okay, og det er så det.

 

addons.prestashop.com/en/accounting-invoicing/21817-advanced-custom-invoicedelivery-pdfcustom-number-2in1.html

 

God fornøjelse

Bjarne

Pifosmykker.dk

Link to comment
Share on other sites

Halløj

 

Er der nogle her der ved hvordan man ændrer teksten på fakturaen/ordrebekræftelsen, der sendes ud til kunden?

 

Jeg kunne godt tænke mig at tilføje en personlig meddelelse heri.

 

På forhånd tak :)

 

Du kan indsætte en valgfri tekst på fakturaen. Gå ind under Ordrer - Fakturaer og scroll ned til feltet "Mulighed for fritekst".

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...