Jump to content

[Opgelost] Database problemen na overzetten vanaf cloud


sochf2015

Recommended Posts

Nadat ik mijn winkel van de cloud heb gemigreerd naar mijn server heb ik problemen met mijn database, de backoffice werkt ogenschijnlijk prima, alle artikelen zijn te vinden maar in de frontoffice werkt alleen de homepage, waarbij de foto´s van de artikelen onzichtbaar zijn en als je ergens op wilt doorklikken wordt gemeld dat de pagina onvindbaar is.

 

www.garnwebb.se

Edited by sochf2015 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Goedemiddag

 

Waarschijnlijk heb je de database niet goed geïmporteerd van de cloud naar je hosting/server

Ook kan het zijn dat je database corrupt is geraakt, wat zijn de specificaties van je nieuwe hosting?. 

Het kan ook zijn doordat je verouderde software gebruikt op de nieuwe server. php5 of een andere versie van mysql/mariaDB

Groetjes Devi

Link to comment
Share on other sites

Een hele goedemiddag

 

Specificaties van de nieuwe hosting, of deze ook gelijk zijn en ook werken met prestashop

 

Mocht je overwegen over te stappen kan ik je ook bij ons onder de hosting brengen en de hele shop voor je verhuizen

 

Groetjes Devi

Link to comment
Share on other sites

Nee, heb geen toegang meer tot de cloud.

Volgens mij is het probleem klein, alle blad en artikel verwijzingen zoeken nog naar de verwijzing op de cloud. dat moet ik dus ergens weghalen, waarschijnlijk in de database zelf denk ik

Link to comment
Share on other sites

  • sochf2015 changed the title to [Opgelost] Database problemen na overzetten vanaf cloud

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...