Jump to content

(PS 1.7) Hoe wijzig ik : "Subscribe us for more lastest news"\


Kimberley123

Recommended Posts

Beste Kimberley123,

 

In Backoffice moet je naar de vertalingen.

 

Dat doe je door de navigeren naar (In het Nederlands):

Internationaal => Vertalingen
Dan bij de Kop "Vertalingen aanpassen" Kiezen voor :
Vertalingssoort : Thema vertalingen
Selecteer uw thema : [De naam van je thema of classic als je het standaard thema gebruikt]

Selecteer uw taal : [Op de gewenste taal]
Dan klikken op de knop "Aanpassen".

 

Vervolgens kan je dan in de vervolg pagina zoeken boeven in de zoek box op de gewenste tekst en dan vervolgens de tekst aanpassen en klikken op "Aanpassen" om op te slaan.

Het zou kunnen dat je je cache nog moet legen om het zichtbaar te hebben op je webshop.

Die kan je legen door te gaan naar Geavanceerde instellingen=>Prestaties en dan rechtsboven te klikken op de knop "Cache legen" (het icoontje van het gummetje)

Succes er mee!

Link to comment
Share on other sites

Thanks Mark. Krijg alleen een error 500 als ik mijn theme vertaling wil aanpassen. Mogelijk omdat het een gekochte thema is.

Mochten andere hier naar opzoek zijn dan heb ik de oplossing eindelijk gevonden:


OPLOSSING:
Pas met bijvoorbeeld Filezilla aan:

Themes-> (je thema)-> modules->ps-emailsubscription-> views-> templates-> hook->

open ps.emailsubscription.tpl
lijn 27 staat die in.


 

Link to comment
Share on other sites

He Kimberley,

 

De error 500 zal waarschijnlijk komen omdat je dan een te licht hosting pakket hebt om de vertaling module te laten werken voor je webshop.

 

Goed om te horen dat je er uiteindelijk met een omweg ook het in de template zelf hebt aangepast. Hou er rekening mee dat je dan alleen niet je webshop in verschillende talen kan gebruiken.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...