Jump to content

Blok CMS + menu


Marcin Wagh

Recommended Posts

Witam,

Czy jest jakaś możliwość zrobienia linków w menu które byłyby odnośnikami (w jednej rozwijanej liście) do stron CMS (blok cms do menu w blocktopmenu dodałem), problem w tym że jak nacisne na sam przycisk "o nas" wyświetla się lista linków z tej kategorii (cms).

A klient chce zeby po naciśnięciu pojawiała się domyślna strona "o nas"

Link do strony:

http://profesja.imagecentrum.pl

 

Pomijam fakt że przy wejściu w jakąkolwiek stronę cms przestaje działać rozsuwane menu - wywala mi błąd w javascript a tu w ogóle jestem zielony i nie wiem co z tym zrobić

Z góry dziękuję za pomoc

Link to comment
Share on other sites

Masz jakiś zakupiony szablon z jakimś własnym modułem menu i takie pytania / uwagi o błędach to zgłaszaj do developera szablonu, bo raczej tu na forum to przez 10 lat się nie doczekasz na kogoś, kto dokładnie taki sam szablon zakupił.

Link to comment
Share on other sites

No właśnie menu to normalny "Menu górne poziome"

 

Nie tak do końca normalne :) "blocktopmenu", bo zapewne w szablonie na swoje cssy i javascripty.

Możesz na próbę podmienić wszystkie trzy pliki js tymi z "default-bootstrap" i sprawdzić efekty działania, oczywiście te ze swojego szablonu gdzieś zachowaj kopie.

Link to comment
Share on other sites

To spróbuj jeszcze podmienić templatkę blocktopmenu.tpl

I zawsze czyszczenie cache smarty przy takich eksperymentach.

Problemem jest plik superfish-modified.css w katalogu themes/theme/css/modules/blocktopmenu/css

gdy go usuwam - menu wiadomo traci "wygląd" ale zaczyna działać jak trzeba. Więc problem jest gdzieś tu albo w powiązaniu z jakimś innym plikiem. Gdy nadpisuje to tym samym  plikiem z default-bootsstrap też nie dziala

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account