Jump to content

Bestelling bevestiging blijft hangen, vertoont een leeg pagina


lastworx

Recommended Posts

Als een klant een product bestelt en vervolgens alle stappen doorloopt, uiteindelijk kom je opde bevestiginspagina.
Na het klikken op de button bevestigen, gaat de helft ( rechterkolom en content) van de site ineens weg.

Dus ergens zit hij toch vast..

site : webshop

Zie bijlage

26086_BUsTzReqAjFc3OAcvgp0_t

Link to comment
Share on other sites

Whats wrong with your site en heb je een theme gekocht van een random site? Hij is flagged door google als een verdacht site

Veilig surfen
Diagnostische pagina voor viptronics.nl

Wat is de huidige status van viptronics.nl?

Deze site is als verdacht aangemerkt - het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.

Een deel van deze site is in de afgelopen 90 dagen 10 keer aangemerkt wegens verdachte activiteiten.

Wat is er gebeurd toen Google deze site bezocht?

Van de 145 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, hebben 8 pagina('s) zonder de toestemming van de gebruiker schadelijke software gedownload en geïnstalleerd. De vorige keer dat Google deze site bezocht, was op 2010-06-28. De vorige keer dat verdachte inhoud op deze site werd aangetroffen, was op 2010-06-17.

Malicious software includes 36 exploit(s), 3 scripting exploit(s). Successful infection resulted in an average of 1 new process(es) on the target machine.

Schadelijke software wordt op 6 domein(en) gehost, waaronder palinkaspinceszet.hu/, taslicailkogretim.com/, allnewsindependent.com/.

1 domein(en) lijken te functioneren als tussenschakels voor het verspreiden van malware naar bezoekers van deze site, waaronder allnewsindependent.com/.

This site was hosted on 1 network(s) including AS20857 (TRANSIP).

Heeft deze site gefungeerd als een tussenschakel en geleid tot verdere verspreiding van malware?

Het lijkt erop dat viptronics.nl in de afgelopen 90 dagen heeft gefunctioneerd als tussenschakel voor de infectie van 2 site(s), waaronder exclusiveoffers.org/, vellc.net/.

Heeft deze site malware gehost?

Ja, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen schadelijke software gehost. Deze software heeft 23 domein(en) geïnfecteerd, waaronder maplahore.org.pk/, letan.vndv.com/, tyuugokugo.net/.

Hoe is dit gebeurd?

In bepaalde gevallen kunnen derden schadelijke codering toevoegen aan echte sites, waarna wij deze waarschuwing weergeven.

Volgende stappen:

* Terug naar de vorige pagina.

Link to comment
Share on other sites

Geen paniek.

Hiervoor had ik oscommerce webshop, en die was geinfecteerd door de virus.

De website is nu helemaal clean, en ook google heeft de site van the blacklist eruit gehaald. Ik weet ook niet waarom ze nog steeds als virus site vermelden.

Daarom besloot ik ook om prestashop te gebruiken.
Maar nu heb ik paar problemen met prestashop voor de rest is het wel goed.

Probleem is : Na het bevestigen van een bestelling krijg ik halve pagina te zien en ik krijg nooit een email dat ik een bestelling binnen heb.

Link to comment
Share on other sites

Welke betaalmethode gebruik je?
Als er meerdere zijn, gaat het met alles mis?

Ik lees iets over een custom template, wat doet je shop met de standaard template?


Ik heb alles verwijderd. Nu gebruik ik alleen overboeking. Bij die blijft het hangen maar als je naarmijn bestellingen terug kijkt dan zie je bestelling wel staan. Maar voor de rest krijg de eigenaar ook geen email e.d.

Als ik andere betaalmodule gebruik zoals, cashondalivery, dan krijg ik een melding" Hack attempt"
Ik zit echt al een week te zoeken, maar kan niet oplossen.

De template is eigenlijk prestashop template, ik heb css en tpl bestanden aangepast en wat plaatjes upgeload.
Was er iets verkeerds daarmee?



Graag uw tips..


Alvast bedankt
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...