Jump to content

Vraag over code aanpassing


ray52

Recommended Posts

Ik gebruik Prestashop 1.6 en als Theme pts_megamenu.

 

Ik loop tegen het volgende aan: Als je bij producten kijkt via het menu en je klikt op een bepaald product dan krijg je hiervan de beschrijving en prijs te zien.

 

Je ziet een image, daarnaast de Titel, de Prijs en de Beschrijving.

 

De beschrijving kan ik helemaal aanpassen zoals ik dat wil met html code.

De titel echter word direct uit de database getoond en ziet er in mijn ogen niet uit zo groot. De reden is dat het als <h1>  geplaatst word. Ik wil dit graag aanpassen, maar ik heb geen enkel idee of dit te vinden is in een class, een css of wat dan ook. Ik kan wel in mijn browser het element bekijken maar daar haal ik niet veel uit.

 

Ik heb als bijlage een print gemaakt van het probleem met daaronder wat ik zie als ik element bekijk.

Kan iemand mij een tip geven waar dit te vinden is? Ik ga er vanuit dat dit ergens onder het thema zal staan.

 

Raypost-1338418-0-43940400-1492087368_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

De kans is groot dat het theme over een eigen theme editor beschikt. Die vind je onder de modules.

 

Anders handmatig aanpassen in een van de theme css bestanden. Kan even niet zien welke omdat de cache voor CSS staat ingeschakeld.

In dat CSS bestand moet je op zoek naar het volgende:

 
.product-info h1 {
    color: #222 !important;
    float: left;
    font-size: 26px;
    font-weight: 600;
    margin: 5px 0 20px !important;
    text-transform: none !important;
}
 
Het kan zijn dat een wijziging hier ook invloed heeft op andere elementen, dus wees voorzichtig :-)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...