Jump to content

dead image links


iceb

Recommended Posts

ok have now configured my pressTAshop joomla site runing a webhosting not local but shared server 

everthing now works but  a few images are not showing up like the link for them is broken . How do fix this ? 

here is  my website 

 

webspinder.biz

Link to comment
Share on other sites

hej den er der stadigvæk lige når man klikker ind på et prouklt og klikker på vis mere så får man et billede til venstre side som staidgvæk ikke vises.

jeg har nu prøves at  redgiere htacess som nogle herinde på dette forum havde foreslået og placeret den i billede mapperne men det virker ikke.

 

kan det viære pga at jeg ikke har brugt en prestashop undermappe som her men bare insteeret den i roden 

?? og man kunne jo have levet en løsning som denne her og placert  butikken der i stedet for... webspinder.biz/prestashop/img og har også været inde og 

give 777 erttigheder til alle undermapper og mapper også men staidgvæk har jeg samme fejl.. når jeg går ind og ligger ind på min admin der ligger i 

denne mappe så vises den sjovt nok alle billederne fint. 

 

 webspinder.biz/backOfice

Link to comment
Share on other sites

ok en opdatering har nu prøvet at installere prestashop v.1.6 også virker den edenlelig fedt. og dog er der nu et anden udfordring nemlig den at mit sprog er nu sat til engelsk men ikke dansk som jeg gerne ville ha det til at være så hvordan ændrer jeg sproget i prestashop så ? 

her er et link til min nye instalatikon af prestahop 1.6 

 

webspinder.biz/prestashop/index.php

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...