Jump to content

Probleem met Vertikaal Menu


Recommended Posts

Hallo,

 

Ik gebruik Prestashop 1.6.1.10 en PTS Vertical Megamenu.

 

In 1 menu categorie zit ergens een fout. Ik kan echter niet vinden waar het probleem zit.

 

Ik heb de Categorie Voeding/Verzorging, hieronder zitten 4 sub categorieën, deze zijn netjes via het +je uit te klappen.

In 1 van deze subcategorieën (Voeding Zoetwatervissen) heb ik een aantal sub categorieën  waaronder Droogvoer.

Onder Droogvoer zitten ook 7 subcategorieën, hier staat echter geen +je bij en deze kan ik niet uitklappen en is dus alleen te benaderen door op een van de subcategorieën  rechts te klikken.

 

In de rest van mijn menustructuur heb ik dit probleem niet en kan ik de subpagina's netjes uitklappen.

Bij Catalogus/Categorieën staan alle items er netjes in en zijn ook actief. Wat mis ik hier, en waar zou ik nog meer kunnen kijken om het zichtbaar te krijgen?

 

Zie bijlages

 

Ray

post-1338418-0-38746700-1490967452_thumb.jpg

post-1338418-0-92403900-1490967452_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ik vermoed dat het ligt aan de oudercategorie die is toegewezen. Iedere categorie heeft een oudercategorie, home is dat sowieso, maar de menustructuur is dus op een bepaalde manier opgebouwd, ik zou de structuur van de categorieen die uitklappen zoals jij het wil goed bestuderen en de andere ook zo aanpassen. Het kan ook aan instellingen liggen, maar meestal gelden die voor alle categorieen. Ik bedoel de diepte die standaard aan een categorie wordt toegewezen.

 

EVt. kan het ook aan het thema liggen, maar vermoed dat het een structuurinrichting is die moet worden aangepast.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb dit nagekeken, de oudercategorie klopt wel. De instellingen zijn overal gelijk.

Ik heb van 1 van de menuitems de oudercategorie ipv Droogvoer op Voeding zoetwaterdieren gezet, dan is het ineens wel zichtbaar in die categorie. Maar zet ik het weer terug op Droogvoer dan is het niet zichtbaar.

 

Misschien is het de diepte, als ik kijk zie ik:

Waar kan ik eventueel de diepte aanpassen? Als ik bij Modules kijk bij ptsverticalmenu zie ik nergens een diepte aangegeven.

 

Edit:

 

De andere menu items die ook niet zichtbaar zijn zitten onder:

 

Zoals het nu lijkt zou dus een diepte van 5 maximaal zijn?

Edited by ray52 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Bedankt, In het thema zelf kan ik daar niets van terug vinden.

In de handleiding: http://www.prestabrain.com/guide/page/4/  staat ook verder niets over diepte. Ik zal dan contact opnemen met hen.

 

Ik had eigenlijk gedacht dat wellicht Prestashop ergens een instelling had die de diepte standaard voor alle thema's zou regelen. Maar helaas.

Bedankt voor het meedenken in elk geval.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...