Jump to content

Panel Administracyjny strasznie muli - prośba o pomoc


Lukas_1980

Recommended Posts

Witam serdecznie,

 

jest to mój pierwszy post na tym forum i chciałbym zaznaczyć, że jestem mocno początkującym w temacie sklepu internetowego. Sklep jakiś czas temu został postawiony przez firmę zewnętrzną i nagle coś się stało, że praktycznie nie da się pracować z poziomu panelu administracyjnego - na przykład edycja produktu to conajmniej 3 minuty potrzebne aby wczytały się wszystkie komponenty strony i aby można było kliknąć zapisz.

 

Wersja sklepu 1.6.1.1

Ilość Produktów 3550

Ilość dokonanych transakcji 300

 

sklep nie był jeszcze promowany, mamy użyty moduł przelewy24, który jak czytałem może powodować te problemy, aczkolwiek mam taki sam sklep postawiony z innym asortymentem, większą ilością produktów (ten sam hosting, konfiguracja i moduły) i tam tego problemu nie mamy.

 

poniżej screen z konsoli chroma, pokazujący czas wczytywania modułów. I teraz prośba o rady/pomysł co i jak sprawdzać. Niestety nie mogę nikogo znaleźć kto zajmie się administracją sklepów a problem blokuje mi dodawanie produktów :(

 

dzięki i pozdrawiam

 

presta.jpg

 

 

ogólnie strona wczytuje się bardzo szybko, ale główny problem jest że klawisze "zapisz" oraz "zapisz i zostań" są niedostępne przez około 3 minuty (wyszarzone). Dostępność tych klawiszy pojawia się dopiero po zakończeniu poniższych akcji, która powodują całe opóźnienie:

 

 

details.jpg

 

 

Proszę o informację, jeśli coś więcej mogę tutaj pokazać aby pomóc w rozwiązaniu problemu. 

Dzięki i pozdrawam

Edited by Lukas_1980 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 9 months later...

Witam