Jump to content

Gemmer ikke varebeskrivelser mm. før 3-4. forsøg


Mynewart.dk

Recommended Posts

Hej

 

Er jeg den eneste, der har dette super irriterende problem i Prestashop?

 

Når jeg eksempelvis skal gemme en varebeskrivelser så sker det ofte, at jeg er nødt til at trykke "Gem" 3-4 gange før Prestashop opfatter det. De første gange sletter den blot al den indtastede information.

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Hvilken version af PrestaShop bruger du?

Der var nogle af de senere 1.6.1.x PrestaShop versioner, der havde det problem som du beskriver.

Opdater til den seneste version 1.6.1.11 af PrestaShop, så er dit problem sikkert løst ;-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har opgraderet fra 1.6.1.1 og havde lavet rettelser (hotfix) for at kunne få shoppen til at gemme hurtigere da jeg brugte 1.6.1.1, altså 10 versioner ældre.

 

Jeg har nu opgraderet (i håb om, at andre fejl var rettet). Men jeg oplever nu også, at mit back office er langsommere - og faktisk også min shop. Når jeg skifter til et faneblad i BO, er det tomt, og jeg må vente til det loader. Så som jeg ser det, er der to forklaringer: Ny host som jeg har skiftet til cHosting efter Meebox ikke var en option - eller opgraderingen. Jeg tror mest på det sidst,e, da jeg har flyttet et par kunder til samme host, og de spiller maks. i forhold til min shop.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har oplevet det samme med at det skulle flere forsøg til før data blev gemt. Det er et stykke tid siden og jeg husker ikke lige hvilken version jeg havde dengang. Det var på Meebox. Problemet løste sig efter jeg bad Meebox flytte mig over på en anden server.

 

Så det kan vel ikke udelukkes at det er et server problem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...