Jump to content

Failure to load / save module list Live editor


Recommended Posts

 Wie kan me vertellen waarom ik de live editor niet meer kan gebruiken? 

 

In de BO staan beide urls goed ingesteld, site wordt aangeroepen via de opgegeven url, winkeldomein staat op www., dus gebruik ik ook www.om de site te bereiken.

 

Inj de FO vertaalt zicht dit automatisch als https://website.nl, aangezien ik een SSL certificaat heb draaien.

 

Bedankt!

post-1334076-0-89688700-1488267132_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Goedemorgen Loetje

 

Stel bij instellingen - SEO & URLs je volledige webshop url in, dus ook met www er voor,

Dit zou je probleem moeten oplossen 

 

voorbeeld:

 

Winkeldomein : www.website.nl

SSL domein : www.website.nl

Basis URI : /

 

Wallgrind.nl, dank je wel.

 

Hoe verwerk ik mijn SSL hierin? blijft het dan gewoon www?

Link to comment
Share on other sites

Hoi Loetje

 

Als je op jou hostingpakket een SSL hebt geinstalleerd activeer je deze in de BO via instellingen - algemeen

 

Mvg Wallgrind.nl

 

Wallgrind, deze stond al geinstalleerd.

Sindsdien dus problemen met de live editor...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jammer om te horen!, het zou moeten werken op deze manier

 

Ik raad je aan je shop opnieuw te bouwen en niet te veel veranderen in de code of in alle vertaal bestanden

Als ik al je topics op het forum lees merk ik dat het allemaal niet werkt zoals het hoor en het er allemaal niet beter van word

 

Succes

Link to comment
Share on other sites

Jammer om te horen!, het zou moeten werken op deze manier

 

Ik raad je aan je shop opnieuw te bouwen en niet te veel veranderen in de code of in alle vertaal bestanden

Als ik al je topics op het forum lees merk ik dat het allemaal niet werkt zoals het hoor en het er allemaal niet beter van word

 

Succes

 

Wallgrind, helemaal eens.

Echter is opnieuw beginnen inmiddels ook geen optie meer, plus dat de site inmiddels al draait op een compleet schone en nieuwe installatie.

Vanaf daar had ik de problemen al en ben ik dus inderdaad dingen gaan vertalen, echter niet aan de code, wel aan de vertaal bestanden.

 

Aangezien het vanaf daar mis gegaan is, zie ik ook de meerwaarde niet in van nog eens opnieuw beginnen, aangezien het al eerder voor juist alleen maar problemen heeft gezorgd...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...