Jump to content

Klant kan niet downloaden vanuit bestel geschiedenis


Recommended Posts

In een vorig topic had ik een probleem aangegeven, dat ik geen facturen kon generen, van de gedane bestellingen. Dit leek te zijn opgelost, totdat ik er achter dat er nu vanuit de klant zijn/haar bestelgeschiedenis, niet direct meer kon worden gedownload, hetzij een virtueel product (onder referentie)  en de pdf van de factuur, wat het eerst dus wel deed. Wanneer het word aangeklikt dooet het niets.... Het lijkt er op dat ik van de regen in de drup ben gekomen. Aangezien het virtueel downloaden van patronen juist voor mijn site een heel belangrijk iets is, is dit een ramp.

 

Degene die het voor me had opgelost, heeft wat settings veranderd en dergelijke, en een update gegeven. Verder weet ik niet wat hij gedaan heeft. Nadat ik het probleem meldde, kreeg ik het advies om maar even te googlen.

 

Iemand een idee, wat dit probleem zou kunnen veroorzaken ?

 

En hoe dit op te lossen ?  Het gaat om www.breigarenkopen.nl

 

bestelgeschiedenis_zpswlprykdx.png

 

 

Link to comment
Share on other sites

Als je in de backoffice bij bestellingen kijkt. Kan je daar wel de factuur en evt. pakbon downloaden?

 

Staat deze instelling goed? http://prntscr.com/edd07b

 

Ik heb een testbestelling gedaan en kreeg in console deze melding: http://prntscr.com/edd0mr

Misschien dat dit iemand bekend voorkomt??

 

Ik krijg overigens ook geen bevestiging of download link toegemaild. Ook van de inschrijving van de nieuwsbrief krijg ik geen melding.

 

Er zijn dus meer zaken die niet goed lijken te gaan.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bij mij werkt het op geen enkele manier. 

 

Het niet kunnen genereren van de facturen, was eerst het probleem, dat is opgelost, maar ben nu van de regen in de drup gekomen, door deze aanpassing werkt nu het downloaden niet meer, Volgens degen die het heeft opgelost, moest ik dan maar googlen. Zou niet weten waarop. ik kan er niets over vinden dit probleem.

 

Het mailen gaat ook niet goed, dat moet ook nog worden aangepast. 

 

Ik hoor graag of iemand hier een oplossing voor heeft.  :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...