Jump to content

Vertalen "Terms and conditions" winkelwagentje


Recommended Posts

Wie kan mij vertellen waar ik ook alweer de vertalingen van de onderdelen in het winkelagentje / checkout proces kan doen? (zie screenshot)

 

In de BO staat alles goed vertaald, maar op een of andere manier moet ik alles in de engelse server bestanden vertalen voordat hij de vertalingen oppakt, maar kom nou steeds deze regel specifiek niet tegen (rest al gedaan).

 

bedankt!

post-1334076-0-43061900-1487987952_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

dit doe je gewoon in lokalisatie>vertalingen>vertaling van geinstaleerde modules> en dan in je thema etc.

 

dit doe je gewoon in lokalisatie>vertalingen>vertaling van geinstaleerde modules> en dan in je thema etc.

 

Curious, helaas.

 

Zoals aangegeven staat hij hier al goed vertaald.

Echter wordt dit niet weergeven in de FO.

Link to comment
Share on other sites

en er staat ook geen melding bovenin in die vertaalsectie dat er bv bestanden missen? Cache legen waarschijnlijk al geprobeerd?

 

Er missen nog hoopies bestanden (151), dus alle menus uitgeklapt, terug naar boven en ctrl+f zoeken op algemene voorwaarden, terms, conditions enz,  maar alles staat zoals het moet.

Cache geleegd, forceer compilatie gedaan en cache op de ftp geleegd met je tip van vorige keer, maar helaas pindakaas...

Edited by loetje88 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Het kan ook zijn dat de vertaling in een .ptl zit verwerkt van de header footer of dergelijke,

Ik zou de tekst die je vertaald wil hebben kopieren en bij vertalingen alles af gaan

Daarna kan je ook via liveeditor kijken in wel gedeelte de tekst misschien kan zitten en daarna opzoek gaan naar het tpl bestand op de ftp server

Heb dit ook wel eens meegemaakt

 

Tevens kan je ook de ontwikkelaar van je thema benaderen

 

Groetjes

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...