Jump to content

Kan niet meer afrekenen als gast


hvrossum

Recommended Posts

Sinds een paar dagen kan ik niet meer afrekenen als gast.

 

Na het invullen van de velden (contactgegevens) krijg ik bij het opslaan de volgende foutmelding, en ik heb geen idee waar ik dit moet zoeken of oplossen.

 

 

TECHNICAL ERROR: unable to save account Details: Error thrown: [object Object] Text status: error

Link to comment
Share on other sites

Deze info is denk ik te summier. Er zijn meerdere topics hierover (engelse forum) en wat vaak gevraagd wordt om in de google browser een browser console log te maken (shift+ctrl+j) 

 

Heb je soms een betaalmodule aangepast/geinstalleerd, of iets anders wat ook adressen gebruikt(bv vervoerders). Probeer te herleiden waar wat evt fout kan zijn gegaan.

Gebruik je een checkout module of alleen de standaard checkout van prestashop. enz enz.

 

Met meer info, meer kans op een antwoord hier wat je kan helpen.

Link to comment
Share on other sites

Ik wist nog helemaal niet waar ik moest beginnen. Ik heb op de engelse sites wel eea gelezen, maar dat ging allemaal zwaar de code in. En daar is zeker niets aan verandert wat een reden zou kunnen zijn.

 

Wat me opvalt is dat wanneer je een nieuw account maakt of als gast wilt betalen, je de landcode niet kunt veranderen.

 

We gebruiken gewoon de standaard checkout van prestashop. Maar ik heb de afgelopen weken geen modules bijgewerkt of erbij geinstalleerd.

 

Synchronous XMLHttpRequest on the main thread is deprecated because of its detrimental effects to the end user's experience. For more help, check https://xhr.spec.whatwg.org/.
send @ v_34_6ed7759….js:4
ajax @ v_34_6ed7759….js:4
(anonymous) @ v_34_6ed7759….js:733
dispatch @ v_34_6ed7759….js:3
r.handle @ v_34_6ed7759….js:3
v_34_6ed7759….js:4 POST http://kidsloveknits.com/authentication?rand=1488307022877 500 (Internal Server Error)
 
Geeft dit een aanknopingspunt?
Link to comment
Share on other sites

Hoi,

 

Ik heb je tips geprobeerd, maar zonder resultaat. Ik heb me wel bedacht dat ik php had geupgrade van 5 naar 7. Dit heb ik nu teruggezet.

 

Alleen blijkt nu de verzender niet meer te werken in de checkout (voor ik terug ging overigens naar php5)

 

Al met al een vreemd dingetje.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...