Jump to content

Producten verschillend weergeven, worden als dubbel geladen


Recommended Posts

Sinds vandaag het volgende probleem :

 

Op mijn productpaginas staan meerdere producten, worden ook keurig zo weergeven.

Echter, klik ik sommige aan (in dezelfde categorie) dan laadt hij opeens maar 1 soort en verandert ook de hele url lijkt wel.

 

In de BO staat alles goed ingesteld, ik zie echt meerdere producten met hun eigen fotos enz.

Voordat ik vanaf de product pagina doorklik gaat het ook goed, echt alleen op de pagina van 1 product zelf (waar je kan kopen) laad hij opeens heel wat anders zien.

 

Wie kan me vertellen hoe dit kan en dit kan oplossen?

 

bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond

 

Lijkt wel op een doorstuur url probleem,  misschien ff je httacces verwijderen en met vriendelijke url in de BO weer aan zetten (misschien lost dit je probleem op)

 

Volgens mij ben je ook te veel aan het proberen met thema's en dergelijke wat uit eindelijk alleen maar problemen geeft

Aangezien je dit vaker hebt gehad vraag ik me af waarom je voor ieder probleem een topic aan maakt, (niet dat het niet goed is)

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond

 

Lijkt wel op een doorstuur url probleem,  misschien ff je httacces verwijderen en met vriendelijke url in de BO weer aan zetten (misschien lost dit je probleem op)

 

Volgens mij ben je ook te veel aan het proberen met thema's en dergelijke wat uit eindelijk alleen maar problemen geeft

Aangezien je dit vaker hebt gehad vraag ik me af waarom je voor ieder probleem een topic aan maakt, (niet dat het niet goed is)

 

Hai wallgrind, ik heb echt geen idee.

Aangezien de URL in de BO ook compleet mee verandert, snap ik wel dat hij dubbele producten laat zien.. snap alleen niet waarom de url opeens verandert.

Weet alleen dat ik hier via github een module voor heb geinstalleerd die dan schone urls maakt, maar de producten zijn echt verschillend van elkaar.

En tussen een sweater of een polo zit toch wel weer veel verschil aan schrijfwijze..

 

Dit is allemaal in 1 thema geweest( na het default thema), nog voordat ik een ander thema heb geprobeerd, waarbij het andere thema uiteindelijk op een subdomein is geinstalleerd, dus vraag me dan af waar je opmerking op gebasseerd is dat ik teveel met themas bezig ben?

Dan zou het probleem in de modules moeten zitten, maar weet niet of dat logisch is.

 

Die laatste regel snap ik niet, de topics die ik aanmaak gaan (bij mijn weten) niet over hetzelfde, maar over verschillende problemen. 

Mocht ik me daarin ergens iets niet van bewust zijn, hoor ik dat natuurlijk uiteraard graag :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...