Jump to content

Moduł do szybkiego dodawania pozycji w sklepie internetowym


hadman

Recommended Posts

Witam

poszukuję pomocy, informacji na temat pomocnych modułów przy dodawaniu produktów do sklepu internetowego.

czy istnieje darmowy moduł który jest pomocny w tym ? bądź jakiś płatny lecz nie drogi ? 

lub istnieją może jakieś metody szybkiego i sprawnego wprowadzania produktów ze zdjeciami do sklepu?

jestem zielony i potrzebuję kompendium wiedzy

 

pozdrawiam,

Piotrek

 

ps. czy ten moduł jest przydatny ? 

https://addons.prestashop.com/pl/szybkie-edytowanie/20242-bridge-connector-for-store-manager.html

Edited by hadman (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

wlasnie bratowa próbowała importować bazę danych co wcześniej sobie przykładową bazę csv pobrała z presta i zaimportowała i ponoć się nie udało więc dlatego szukam modułu. dzisiaj sam moze spróbuje coś zaimportować do sklepu po swojemu może się uda. 

czyli w excelu normalnie bazę stworzyć i zapisać jako plik csv i powinno pobrać ?

 

ps. jak otwieracie pliki csv ? w excelu ? mi przy otwieraniu przykładowego pliku csv excel wyrzuca błędy że wykrył że to plik typu SYLK i że niby nie może go załadować, lecz klikam ok i pokazuje się tam ta baza danych. 

czy jak uzupełnie i zapiszę ten plik csv to bez problemu mi to wrzuci po zaimportowaniu te produkty które w excelu wpisałem i będe je widział w sklepie internetowym ?

 

xr0b4qN.jpg

 tak wygląda baza jak wyexportuje ze sklepu bazę 

 

jak usunę wszystkie rekordy i chce dodać następne produkty o ID 185 i 186  ( bo 184 się kończył ostatni produkt co był już dodany ) to wywala takie błędy

 

qieQxz1.jpg

 

pomóżcie :)

Edited by hadman (see edit history)
Link to comment
Share on other sites