Jump to content

[closed] Modul Guestbook in pagina dedicata


Recommended Posts

Abh,
Am observat acum ca are un log de erori in folderul modulului:
[19-Jun-2010 08:51:29] PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library '/usr/local/lib/php/extensions/no-debug-non-zts-20060613/mailparse.so' - /usr/local/lib/php/extensions/no-debug-non-zts-20060613/mailparse.so: cannot open shared object file: No such file or directory in Unknown on line 0.

Se poate ca lista de mesaje sa se incarce in aceeasi pagina, dedesubt? Acum incarca o pagina noua: modules/guestbook/guestbooklist.php

Multumesc pentru ajutor.

guestbook.zip

Link to comment
Share on other sites

Bonjour et merci pour ce super module :-) ,

Je viens de me rendre compte que j'ai un probleme d'affichage de page, en effet, j'ai 82 messages et si je regle par exemple, 10 message par page, je peu voir que les 20 premiers messages que se soit front que back office :long:

C'est un bug ou j'ai un probleme ?
Merci pour votre retour ;-)
---------------------------

Hello and thank you for this great module :-)

I've just realized that I have a problem viewing the page, in fact, I 82 Posts and if I settled for example, 10 messages per page, I just see that the first 20 messages will be front as back office: long:

This is a bug or have a problem?
Thank you for your return ;-)
-----------------------------------------

Bună ziua şi vă mulţumesc pentru acest modul mare :-)

Eu v-am dat seama că am o problemă de vizualizare a paginii, în fapt, am 82 posturi şi, dacă am stabilit, de exemplu, 10 mesaje pe pagină, am vedea că primele 20 de mesaje vor fi faţă în calitate de back office: lung:

Acesta este un bug sau au o problemă?
Vă mulţumim pentru întoarcerea ta ;-)

Link to comment
Share on other sites

guestbooklist.php

<?php

include(dirname(__FILE__).'/../../config/config.inc.php');
include(dirname(__FILE__).'/../../header.php');
include_once(dirname(__FILE__).'/guestbook.php');

$guestbook = new guestbook();
echo $guestbook->hookRightColumn($param);
echo $guestbook->forLogged();
echo $guestbook->guestbooklist();

include_once(dirname(__FILE__).'/../../footer.php');

?>



Am incercat sa instalez hook-ul, dar imi dadea o eroare pe care nu am timp si chef sa o rezolv, asa ca in baza de date, unde 55 la mine e urmatorul id in lista tabelului hook:

INSERT INTO `hook` (`id_hook`, `name`, `title`, `description`, `position`) VALUES
(55, 'guestbook', 'guestbook', 'Pentru modulul guestbook', 1)



Ai nevoie de el ca sa poti transplanta modulul si sa il stergi din coloana laterala.

Si pui linkul catre guestbooklist.php.

O alta problema e ca dubleaza intrarile, dar asta o sa rezolvi tu cumva, oricum a doua intrare o poti sterge de la moderare. Vei vedea la ce ma refer.

De aici cred ca te descurci sa il modifici:
pic

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Nu m-am descurcat.
Am modificat guestbook.php conform exemplului tau, dar la salvarea mesajului imi da o eroare: "One or more errors were encountered. Please review your informations to continue.".
Am incercat sa pun in loc de

echo $guestbook->hookRightColumn($param);



echo $guestbook->hookGuestbook($param);

- am facut un hook cu numele asta.

Dar face la fel. In Cpanel in error log nu-mi apare nimic, sa-mi dau seama unde e problema.

Cristina

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...