Jump to content

Referentie nr producten


Recommended Posts

In de BO staat bij de referentie code dat dit een intern nummer is.

 

Echter word het toch weergeven bij het desbetreffende product in de FO.

 

Kan je dit zo instellen dat je het inderdaad alleen intern, dus in de BO ziet?

 

bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Je kunt dit niet instellen in BA, maar wel een aanpassing maken aan je template file, zodat het niet op de site zichtbaar is voor klanten: https://www.prestashop.com/forums/topic/114787-hide-reference-number-in-front-office/

 

Hiermee is referentie nog wel zichtbaar zijn in je facturen, de winkelmand etc! Als je het echt overal uit wil hebben, zul je dus meerdere tpl-bestanden aan moeten passen

Link to comment
Share on other sites

Je kunt dit niet instellen in BA, maar wel een aanpassing maken aan je template file, zodat het niet op de site zichtbaar is voor klanten: https://www.prestashop.com/forums/topic/114787-hide-reference-number-in-front-office/

 

Hiermee is referentie nog wel zichtbaar zijn in je facturen, de winkelmand etc! Als je het echt overal uit wil hebben, zul je dus meerdere tpl-bestanden aan moeten passen

 

 

Mamayani, oke dank je wel.

Aan welke tpl moet ik dan denken, dan kan ik dit instellen.

 

bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Goedenmiddag, dat staat ook in de link

 

product.tpl

 

Wallgrind, dat snap ik, echter haal ik hier niet uit WELKE tpl bestanden dit dan zijn, aangezien er wordt gesproken over meerdere tpl bestanden aanpassen als ik ook niet wil dat ze op de factuur ed staan.

 

Als ik inlog op de FTP zie ik namelijk alleen een product.php bestand, dus kan hem nou ook niet echt vinden.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...