Jump to content

mail 'out of stock' uitzetten


Recommended Posts

Ik heb ergens aangezet dat ik een mail wil krijgen als een artikel (bijna) op is, maar dat is bij nader inzien toch niet handig... Nu kan ik niet meer vinden waar ik dat uit kan zetten :) :) haha.

 

Tweede vraag: ik vroeg afgelopen week hoe ik de volgorde van weergave van de artikelen kan omdraaien en dacht dat ik wist hoe het moest, blijkbaar niet.... Waar ik tegenaan loop: de laatst toegevoegd artikelen moeten als eerst getoond worden op de website maar dat is dus niet het geval.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ergens aangezet dat ik een mail wil krijgen als een artikel (bijna) op is, maar dat is bij nader inzien toch niet handig... Nu kan ik niet meer vinden waar ik dat uit kan zetten :) :) haha.

 

Tweede vraag: ik vroeg afgelopen week hoe ik de volgorde van weergave van de artikelen kan omdraaien en dacht dat ik wist hoe het moest, blijkbaar niet.... Waar ik tegenaan loop: de laatst toegevoegd artikelen moeten als eerst getoond worden op de website maar dat is dus niet het geval.

Dit kan je instellen in de module mail alerts

 

 

 

Ik heb ergens aangezet dat ik een mail wil krijgen als een artikel (bijna) op is, maar dat is bij nader inzien toch niet handig... Nu kan ik niet meer vinden waar ik dat uit kan zetten :) :) haha.

 

Tweede vraag: ik vroeg afgelopen week hoe ik de volgorde van weergave van de artikelen kan omdraaien en dacht dat ik wist hoe het moest, blijkbaar niet.... Waar ik tegenaan loop: de laatst toegevoegd artikelen moeten als eerst getoond worden op de website maar dat is dus niet het geval.

Ook deze setting is de vinden in de module categorien

 

Succes

Link to comment
Share on other sites

Ook deze setting is de vinden in de module categorien

Succes

 

Bedankt voor je antwoord. Het laatste wil nog steeds niet lukken. Ik heb het volgende aangepast: geklikt op catalogus -> producten -> filter op categorie -> en dan op het driehoekje bij positie. De meest recente staat nu bovenaan, ook wanneer ik de onderliggende submappen open. Echter, wanneer ik de site open staat het precies andersom. Ik heb de cache ook al geleegd, geen verandering. Jij schrijft echter dat ik dit bij 'categorien' doe, dus ergens doe ik iets verkeerd maar ik krijg het niet gevonden. Kun je het me uitleggen?

 

 

 

Overigens krijg ik geen mailalerts meer wanneer iemand antwoord geeft op een vraag die ik gesteld heb op het forum, bij instellingen -> mailalerts staat dit wel goed ingesteld. Enig idee hoe dit kan komen?

Link to comment
Share on other sites

Goedenmorgen

 

Heb je bij modules - Categorieën blok de settings doorgelopen en veranderd? (hier kan je dat instellen)
Tevens kan je ook in de back office - instellingen - producten en dan onderdaar bij paginering de instellingen instellen voor standaard volgorde

Over het forum bedoel je dat je nu geen mail meer ontvang op dit forum waar ik nu op reageer?

want dit staat helemaal los van jou prestashop webshop

 

Hoop dat je hier mee jou probleem hebt verholpen

alvast een fijne dag gewenst en op naar het weekend

 

groetjes!

 

Link to comment
Share on other sites

Goedenmorgen

 

Heb je bij modules - Categorieën blok de settings doorgelopen en veranderd? (hier kan je dat instellen)

Tevens kan je ook in de back office - instellingen - producten en dan onderdaar bij paginering de instellingen instellen voor standaard volgorde

 

Over het forum bedoel je dat je nu geen mail meer ontvang op dit forum waar ik nu op reageer?

want dit staat helemaal los van jou prestashop webshop

 

Hoop dat je hier mee jou probleem hebt verholpen

alvast een fijne dag gewenst en op naar het weekend

 

groetjes!

 

 

 

Hoi, daar heb ik wel naar gekeken maar kom ik niet verder mee. Het lukt me niet een printscreen in te voegen dus dan maar even uittypen wat er bij mij staat:

 

Hoofdcategorie: huidige categorie

maximale diepte: 4

dynamisch: ja

sorteren: op positie

sorteervolgorde: oplopend

aantal kolommen in voettekst: 1

 

 

De sorteervolgorde heb ik al omgewisseld, cache geleegd, maar er gebeurt niets.

 

 

Bij instellingen -> paginering heb ik staan:

producten per pagina: 12

standaardvolgorde: positie binnen de categorie

standaard bestelmethode: oplopend

 

 

Mbt die vraag over meldingen op dit forum: klopt heeft niet met mijn prestashop te maken, kon zijn dat je wist hoe het kwam ;). Heb nu ook gewoon gekeken of er al geantwoord was, heb er geen mail van gekregen. Dat gebeurde dus in het begin wel.

Link to comment
Share on other sites

Hallo Judith

 

Je zou op de forum setting kunnen kijken m.b.t mail ontvangen voor nieuwe reacties, (Ik werk niet voor prestashop dus durf ik dat niet met zekerheid te zeggen)
Tevens kan je mij een berichtje sturen ik kan wel ff met je mee kijken in de backoffice als je wilt.

Groetjes Devi

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...