Jump to content

Bestellingen maar kan geen facturen genereren


Breigarenkopen

Recommended Posts

Er zijn inmiddels een aantal bestellingen gedaan via ideal (mollie) en bankbetaling, die kan ik zien, maar als ik de facturen wil genereren op datum, dan kan dat niet, omdat prestashop ze niet "ziet" Die staan allemaal op 0. Ik heb me rot gezocht, maar ik kan niet vinden wat ik fout heb ingesteld. Iemand een de redder in nood ? Ik moet de facturen kunnen printen voor de boekhouding. De klant krijgt wel netjes de factuur in de mail, kan moeilijk gaan vragen, stuur hem even naar me door.

 

Wat zie ik over het hoofd ?

 

De site waar het om gaat is  www.breigarenkopen.nl

Link to comment
Share on other sites

Dank voor je reactie, dat is hetgeen ik ook heb geprobeerd, maar dat lukt dus niet, omdat hij ze niet "ziet" Kijk maar naar het plaatje. Alles staat op 0, ik heb geen idee waar ik nog verder moet zoeken, om dit wel aan de praat te krijgen. Ik heb alles afgezocht en nagelezen. Ik zal gerust iets over het hoofd zien, maar wat

Ik ben blij met alle tips !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nog even een update, als ik de status aanpas naar een andere, krijg ik direct een waarschuwing dat er 2 x betaald is, pas ik weer de status aan, dan krijg ik weer een waarschuwing dat er 3 x betaald is...geen idee of het dit er ook iets mee te maken kan hebben ? Owh ja, en de klant krijgt overigens wel netjes de factuur in de e-mail. 

3vRWJ8Jv.png

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 13-2-2017 at 10:17 PM, Wallgrind.nl said:

Hallo,

Er zijn inmiddels een aantal bestellingen gedaan op mijn webwinkel, maar na een bestelling genereer geen  facturen/pakbon.  Ik heb me rot gezocht, maar ik kan niet vinden wat ik fout heb ingesteld. Iemand een de redder in nood ? De klant krijgt wel netjes de factuur in de mail.
Heb prestashop 1.6.1.18 en sinds januari dit jaar (2018) genereer geen factuur/pakbon.

kan iemand mijn helpen aub!

 

 

01.png

foto.png

Edited by Tomasz (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Dat is vanuit hier ook niet te zien. Ik raad je aan om iemand er naar te laten kijken als je het zelf niet kan. Met de aangeleverde informatie kan eigenlijk hier ook niemand iets.

Wat in ieder geval nodig is om naar te kijken is shop in debugger zetten en foutmeldingen bekijken. Aangeven welke versie je gebruikt, wat je evt. zelf hebt gedaan voor de fout opdook etc.

Wees zo compleet mogelijk, liever te veel details dan vrijwel niets. Het enige wat hier uit naar voren komt is: er kunnen geen facturen gemaakt worden.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...