Jump to content

Recommended Posts

Beste allemaal,

 

Is er een mogelijkheid om bij aanvang van mensen op de webshop een klantgroep te geven op basis van IP?

Standaard krijgen mensen die op de site komen klantgroep 'Bezoeker', is het mogelijk om mensen met een vooraf gedefinieerde IP adres een andere klantgroep te geven bij binnenkomst?

 

Ben al een tijdje bezig om mensen met een bepaald IP lagere prijzen te geven zodat als er een actie is er geen Voucher codes meer gebruikt hoeven te worden voor deze klantgroep maar nog geen oplossing gevonden.

 

Iemand misschien een idee hoe ik dit zou kunnen bereiken?

 

Link to comment
Share on other sites

Beste allemaal,

 

Is er een mogelijkheid om bij aanvang van mensen op de webshop een klantgroep te geven op basis van IP?

Standaard krijgen mensen die op de site komen klantgroep 'Bezoeker', is het mogelijk om mensen met een vooraf gedefinieerde IP adres een andere klantgroep te geven bij binnenkomst?

 

Ben al een tijdje bezig om mensen met een bepaald IP lagere prijzen te geven zodat als er een actie is er geen Voucher codes meer gebruikt hoeven te worden voor deze klantgroep maar nog geen oplossing gevonden.

 

Iemand misschien een idee hoe ik dit zou kunnen bereiken?

 

Op basis van IP lijkt mij niet handig, als de klant op een andere locatie is of de klant krijgt een ander IP dan is zijn korting niet aanwezig.

Ik ben zelf hier ook al een poosje mee bezig, ik doe het op basis van het account.

 

Ik heb een nieuwe klantgroep aangemaakt en de klant zelf zet je dan in de klantgroep.

In deze klantgroep kan je per categorie de korting bepalen.

 

Let er wel op dat je de categorie (en sub categorie) moet instellen dat deze klantgroep toegang heeft.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...