Jump to content

1.6.1.4 updaten met 1 click updater


Recommended Posts

Ik ben bezig mijn PS1.6.1.4.naar de nieuwe versie te updaten met 1 Click update en krijg de volgende melding 

 

Analyseren van de situatie...Winkel gedeactiveerd. Nu bezig met downloaden... (dit kan even duren)

 

[Ajax / Server Error for action download] textStatus: "error " errorThrown:"Internal Server Error " jqXHR: "

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

 

waar leg het probleem bij instellingen van PS of bij me server.

hij heb het wel altijd gedaan.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond

 

Ik heb je shop ff bekeken, ik wil je adviseren. bouw je shop opnieuw of zoek iemand die je er bij kan helpen

Je achtergrond loopt helemaal mee met de shop en schrikt in mijn ogen af (loopt ook veels te lang door voordat je ooit de footer kan zien)
Je hebt een p2000 monitor op je webshop? (geen idee maar dit heb ik nog nooit gezien)

Engels en Nederlands door elkaar

https werkt niet op de mainpage. de mainpage slider zie je helemaal niet goed

Je gebruikt ook geen vriendelijke URL. er missen hier en daar overal plaatjes en lege categorieën

Net boven de footer heb je echt van alles door elkaar geflanst

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...