Jump to content

installatie loopt vast


Recommended Posts

Goedenavond,

 

Ik probeer op een nieuwe website prestashop te installeren. 

 

Deze website word net als onze andere webshop gehost op strato. Vorig jaar hebben wij deze geinstalleerd met een directe installatie vanuit Strato. Zij zijn echter gestopt met Prestashop in hun Appwizzard, dus moet het nu op de voor mij onbekende manier.

 

 In de prestashop installatie assistent hebben wij alles in weten te voeren, met de nodige foutmeldingen daar aan toe. Nu staat echter alles goed tot we daadwerkelijk bij de laatste stap aankomen. Volgens diverse documentaties moet er een installatie balk gaan lopen. Echter blijft de pagina hier op vastlopen. Geen installatie balk die gaat lopen (of uberhaubt in beeld komt).

 

De versie die wij gedownload hebben van Prestashop is 1.6.1.10.

op strato word gebruikt gemaakt van PHP versie 5.6. 

 

Screenshot toegevoegd van de laatste stap.

 

Alvast bedankt, groetjes Frank.

post-1159313-0-84764600-1484859961_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Beste F-lamb,

 

Het zou best kunnen dat het hosting pakket van Strato te licht (waardoor bijvoorbeeld je niet genoeg processor kracht krijgt) is om de installatie af te maken. Omdat de pakketten zo voordelig zijn bij Strato betekend dit ook vaak dat ze de pakketten zo veel mogelijk naar beneden afgeschaald hebben staan. Ik heb dat ook al met andere webshops voor klanten van mij mee gemaakt. PrestaShop is toch een aardig zwaar software pakket vergeleken met bijvoorbeeld een Wordpress site. Ik zou het probleem even aan Strato voorleggen om na te gaan of zij misschien wat in hun log zien waardoor de installatie niet wordt afgerond.

Edited by MARK-APP (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...