Jump to content

Geen vervoerders picto & tekst zichtbaar op mobiles, maar wel bij desktop


sonjasonja

Recommended Posts

Als een klant een bestelling plaatst via de desktop, dan zijn alle vervoerders zichtbaar met een logo, toelichting en de verzendkosten. Als een klant echter via een mobile (responsive) kijkt, dan zijn de logo's van de vervoerders niet meer zichtbaar, de toelichting ook niet, alleen de verzendkosten zijn zichtbaar. Dat is verwarrend, want 'brievenbuspost' en 'ophalen' zijn beide gratis verzendwijzes in mijn webshop, maar via een mobile/gsm weet de klant dus niet wat het verschil is (want beide verzendmethodes laten in dat geval alleen de tekst 'gratis' zien). Zie de twee bijgevoegde foto's om het verschil te zien. Hoe kan ik dit fixen?

post-809719-0-56350600-1484563944_thumb.jpg

post-809719-0-06213800-1484563945_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Goedemorgen Sonja

 

Waarschijnlijk heeft de ontwikkelaar van jou thema dat uitgeschakeld!

Als je op smartphone met kleine scherm (bijvoorbeeld iPhone 5) naar de vervoerders pagina gaat dan vallen deze vaak ook buiten de lijnen van het mobiele responsive thema

ff contact opnemen met de ontwikkelaar en vragen of dat zo is

 

Succes

Link to comment
Share on other sites

De ontwikkelaar van het thema is helaas niet meer te contacteren... Het mobiele responsive thema laat overigens wel lijnen zien die keurig binnen het schema passen. Ook de betaalopties zijn keurig zichtbaar binnen de lijnen (daar staan ook logo's en toelichtingen, die verschijnen wel)... Is dit dan iets wat ik zelf moet aanpassen in het thema? En waar dan?

Link to comment
Share on other sites

Hoi Sonja

 

Het gaat hier alleen om de vervoerders pagina de rest is allemaal inderdaad netjes responsive,

Misschien kan je bij de modules van de ontwikkelaar kijken (als die er zijn tenminste) of je daar iets in kan stellen

Anders vrees ik dat hij ze daarom hebben aangepast dat het wel tussen de lijnen blijft

 

Het zelfde komt voor als je een order besteld via je smartphone en deze betaald met de optie bankoverschrijving, de pagina waarna je word toe geleid past al helemaal niet op je smartphone

 

Devi

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er achter waar het probleem zit: Mijn theme heeft als standaard instelling (themes/mytheme/css/responsive.css) dat de beschrijving van de vervoerder wordt verborgen als je op een klein scherm kijkt. Maar mijn One Page Checkout module heeft als standaard instelling dat bij kleine schermen de naamgeving en het plaatje van de vervoerder wordt verborgen. Die twee gecombineerd, zorgt ervoor dat zowel plaatje, beschrijving en naamgeving niet zichtbaar zijn. De modulebouwer van de OPC gaat in de OPC module dit aanpassen, waardoor op kleine schermen de naamgeving en plaatje zichtbaar blijven. :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...