Jump to content

Afbeeldingen van externe server weergeven


Recommended Posts

Heeft er iemand een oplossing voor het weergeven van images die op een andere server staan. Ze zijn via een url benaderbaar.

 

Ik gebruik xml import om de producten te laden vanaf de leverancier. Maar de images staan ook bij de leverancier op de server.

 

Echter laat het bestand wel de Filename van de jpg maar niet het pad/url ernaar toe.

Link to comment
Share on other sites

Misschien ontkom je er niet aan om een goede module aan te schaffen voor het inladen van je producten en fotos. De standaard mogelijkheid in prestashop is eigenlijk wel beperkt. Er is heel veel te koop, en ik zou hierbij ook zeker niet naar de prijs kijken, maar een goede module uitkiezen hiervoor. Dit is niet een van de goedkoopste maar wat ik links en rechts hoor wel een goede, er zullen er ongetwijfeld meer zijn die goed zijn. Wat ik persoonlijk belangrijk vindt dat zon module je ook echt al je werk uit handen neemt, dan is een paar tientjes snel vergeten :) https://addons.prestashop.com/nl/importeren-exporteren-van-data/21973-massive-csv-xml-updater-via-url-ftp-cronjobs-compatible.html

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...