Jump to content

Hjælp til h1 tag


Recommended Posts

Hejsa

 

Er ikke en nørd til seo, men arbejder på det, Jeg har læst at H1 er vigtig i forbindelse med google. 

 

Det jeg har læst mig frem til er at når man sætte en sætning til overskrift 1, så svare det til h1. Dette har jeg så gjort på en del produkter. Men når jeg går ind og tjekker, siger div. sider på nettet at jeg stadigvæk ikke har nogen h1.

 

Nogen der kan hjælpe? ( det skal nok skæres ud i pap )

 

PFT.

 

Lasse

 

http://posterstyle.dk

Link to comment
Share on other sites

Det er vigtigt med H1 tags.. Du har ikke noget H1 tag på din forside, det kan f.eks. lave med modulet "Home text editor".. Oftest er det sådan, at på kategori siderne er det selve kategori navnet der er H1 - og det samme med produkter, altså at H1 er produkt navnet..

 

Du kan altid kontrollere dine H1 tags ved at kigge i din sides kildekode.

Link to comment
Share on other sites

Det er vigtigt med H1 tags.. Du har ikke noget H1 tag på din forside, det kan f.eks. lave med modulet "Home text editor".. Oftest er det sådan, at på kategori siderne er det selve kategori navnet der er H1 - og det samme med produkter, altså at H1 er produkt navnet..

 

Du kan altid kontrollere dine H1 tags ved at kigge i din sides kildekode.

Takker, det mondul er nu installeret.

 

Jeg er dog lidt bange for at det er ud over min viden. Har du evt. Link til hvordan det virker? Jeg har kun kunne finde til gamle prestashop, og ikke til 1.6

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...