Jump to content

Vraagje over prestashop versie en themes advies


Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw met prestashop, ik stap over vanaf oscommerce.
Nu heb ik even als test prestashop 1.7 geïntstalleerd en dat ziet er goed uit. Ook zie ik dat er al een plugin voor paypal aankomt. Echter, op andere modules blijkt dat het nog even wachten is (myparcel, multisafepay). Maar liever installeer ik toch een nieuwere versie anders ben ik misschien over een paar maanden weer aan het upgraden. 
Wat is nu wijsheid? 1.7 of 1.6? 
 

Het liefste zou ik ook willen dat de beschikbare maten al op de overzichtspagina te zien zijn per artikel. Is dat mogelijk?

 

Dit leek me bijvoorbeeld wel een leuke theme:

http://addons.prestashop.com/demo/FO17719.html

 

Maar zijn de kleuren gemakkelijk aan te passen? Hiervoor in oscommerce deed ik dat gewoon via de CSS. Ik vind het wel moeilijk om zoveel geld uit te geven aan een theme als je niet weet of hij echt bij je past en zo aan te passen is als je wilt, en of hij de juiste mogelijkheden heeft. Of is het bestaande, 1.7 theme makkelijk aan te passen? De basis vind ik op zich prima.

 

Als iemand me wat advies wil bieden dan heel graag :).

Edited by LadyLionheart (see edit history)
Link to comment
Share on other sites