Jump to content

Loyaliteitspunten worden niet weergeven


Recommended Posts

Op mijn product pagina wordt vermeld " geen loyaliteitspunten".

 

In de winkelwagen worden deze, zoals het hoort, wel berekend, de loyaliteitspunten zijn ook gewoon ingesteld.

 

Hoe kan ik dit oplossen zodat het op de productpagina ook gewoon weergeven wordt?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hmmz, nu ik het zo bekijk.

 

Heb je het geprobeerd met Smarty cache uitgeschakeld en de caching-optie onderaan de pagina "Geavanceerde instellingen > Prestaties" ook uitgeschakeld? We moeten ff uitsluiten dat het een caching probleem is, denk ik.

 

Cache staat aan, ik kreeg problemen met de site aan afbeeldingen en snelheid als ik deze uit had staan.

hercompilatie staat op nooit, cache wordt geleegd elke keer als er wat gewijzigd is.

 

De caching optie onderaan staat op nee.

Link to comment
Share on other sites

> ik kreeg problemen met de site aan afbeeldingen en snelheid als ik deze uit had staan.

 

Dat hoort niet? Krijg je vraagtekens te zien i.p.v. afbeeldingen?

 

Nee, de fotos werden continue niet bijgewerkt bij wijzigingen terwijl BO deze vaak wel liet zien, maar soms ook niet.

Dan bleef gewoon de oude afbeelding er instaan, zowel FO als BO, terwijl ik echt een andere had aangegeven.

 

BO was toen een ramp om mee te werken, producten moesten meerdere keren steeds opgeslagen worden terwijl er werd aangegeven dat de wijzigingen opgeslagen waren.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...